نمایه نویسندگان

آ

  • آبام، زویا بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاع‌جویی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 201-219]
  • آراسته، حمیدرضا بررسی وضعیت موجود و مطلوب بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 115-150]
  • آریا، نازنین رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
  • آقایی ابیانه، بنفشه بررسی مقایسه‌ای میزنوشته‌های مدارس منطقه‌ی شش شهر تهران (مطالعه موردی دو مدرسه) [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 31-62]

ا

  • احدی، حسن رابطه ساختاری کمال‏گرایی، خودکارآمدی، جهت‏گیری هدفی و علاقه به رشته با اهمال‏کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
  • احمدی، پروین مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 63-80]
  • ارمندئی، مریم بررسی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی از دیدگاه کارکنان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 115-144]
  • اسماعیل نیا، ندا بررسی وضعیت موجود و مطلوب بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 115-150]
  • اصلی آزاد، مسلم بررسی اثر‌بخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
  • افشاریان، ندا نقش دلبستگی به والدین و همسالان و ازخودبیگانگی روانی در پیش‌بینی رفتار خرابکارانۀ نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 61-78]
  • افقری، فاطمه بررسی آسیب های موجود در تعامل زوجین با والدین خود بعد از ازدواج [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 209-238]
  • اکبری، عباس طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
  • الهام پور، حسین بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
  • امرایی، عاطفه رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
  • امیدی، محمود ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 217-236]
  • امیر تیموری، محمد حسن تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و مهارت حل مسئله در درس فیزیک [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 117-142]
  • انصاری، علیرضا تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
  • ایمن خواه، فهیمه مقایسه سلامت عمومی، مهارت‌های اجتماعی و حرمت ‌خود دانش‌آموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 81-114]

ب

  • باعزت، فرشته تأثیر روش تدریس مبتنی بر زیبایی‌شناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم ‌دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 183-200]
  • بدیعی، الهه تأثیر ارائة‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 79-95]
  • برجعلی، زهرا رابطه میان مؤلفه‌های هوش معنوی و هویت فردی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 97-115]
  • بناهان، مریم مرجعیت‌زدایی پساساختارگرا در تربیت اخلاقی با رویکردی انتقادی از منظر اسلامی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 189-209]
  • بهرامی، فاطمه بررسی آسیب های موجود در تعامل زوجین با والدین خود بعد از ازدواج [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 209-238]
  • بهرنگی، محمدرضا اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
  • بهزادفر، فاطمه مقایسه سلامت عمومی، مهارت‌های اجتماعی و حرمت ‌خود دانش‌آموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 81-114]

پ

  • پردلان، نوشین ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]
  • پورشهریاری، مه سیما سبک‌های شوخ‌طبعی، هوش هیجانی و کفایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 79-108]
  • پیمان نیا، بهرام پیش‌بینی کیفیت تعامل مادر-کودک با انواع اختلالات اضطرابی در کودکان دبستانی با توجه به ویژگی‌های فرهنگی مادران ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 239-260]

ت

  • تازیکی، طیبه اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]

ج

  • جلالیان راد، حمیده تأثیر روش تدریس مبتنی بر زیبایی‌شناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم ‌دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 183-200]
  • جلیلی نیا، فروز تبیین رویکرد پدیدارشناسی در برنامه درسی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]

چ

  • چراغ ملایی، لیلا تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
  • چراغیان، حدیث رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]

ح

  • حاتمی ورزنه، ابوالفضل بررسی اثر‌بخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
  • حسین خانزاده، عباسعلی مقایسه سلامت عمومی، مهارت‌های اجتماعی و حرمت ‌خود دانش‌آموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 81-114]
  • حسینی، افضل السادات بررسی هرمنوتیک به مثابه بستری برای پژوهش‌های تربیتی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 211-236]
  • حسینیان، سیمین اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
  • حسینیان، سیمین رابطه انواع سبک‌های تفکّر و سازگاری آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 157-182]
  • حیدری، محبوبه رابطه انواع سبک‌های تفکّر و سازگاری آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 157-182]
  • حیدری، محمد حسین رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 175-190]
  • حیدری، محمود رابطه ساختاری کمال‏گرایی، خودکارآمدی، جهت‏گیری هدفی و علاقه به رشته با اهمال‏کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
  • حیدری، ناصر رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]

خ

  • خادمی، ملوک بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاع‌جویی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 201-219]
  • خادمی اشکذری، ملوک بررسی رابطه‌ی شیوه‌های فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 151-174]
  • خانجانی، زینب پیش‌بینی کیفیت تعامل مادر-کودک با انواع اختلالات اضطرابی در کودکان دبستانی با توجه به ویژگی‌های فرهنگی مادران ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 239-260]
  • خبازی کناری، مهدی طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
  • خسروی، زهره رابطه میان مؤلفه‌های هوش معنوی و هویت فردی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 97-115]
  • خلیجیان، صدف ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]

ذ

  • ذکاوتی، علی رابطه عقل و اخلاق [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 165-188]

ر

  • رسولی، رویا رابطه انواع سبک‌های تفکّر و سازگاری آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 157-182]
  • رضوی موسوی، سیده زهرا بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 63-94]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و مهارت حل مسئله در درس فیزیک [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 117-142]

س

  • سادات محسنی، هدی بررسی اثربخشی طرح آموزش مهارتهای زندگی در دبیرستانهای شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 143-162]
  • سالاری، مصطفی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و مهارت حل مسئله در درس فیزیک [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 117-142]
  • سبحانی نژاد، مهدی ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 217-236]
  • سبطی، صفا طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
  • سپهریان آذر، فیروزه بررسی رابطه کانونی ابعاد خرد و سبک های هویت [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 95-114]
  • ستاری، راحله بررسی رابطه کانونی ابعاد خرد و سبک های هویت [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 95-114]
  • سلطان زاده، وحید الگوی علّی ارتباط آرزوهای شغلی، جامعه‌پذیری سازمانی، و تعهد سازمانی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 163-178]
  • سنجری، هادی بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
  • سیف نراقی، مریم عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی "آینده شمادرلوای کارآفرینی" (NFTE) [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]

ش

  • شجاعی، عظیمه بررسی رابطه بین رفتار سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارمندان با تعدیل گری عدالت سازمانی در دانشگاه لرستان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 7-32]
  • شریف زاده، حکیمه السادات تأثیر روش تدریس مبتنی بر زیبایی‌شناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم ‌دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 183-200]
  • شفیع زاده، حمید بررسی اثربخشی طرح آموزش مهارتهای زندگی در دبیرستانهای شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 143-162]

ص

  • صالحین، میرزاعلی رابطه حرمت خود، سبک‌های شوخ طبعی و کمرویی با احساس تنهایی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 59-77]
  • صرامی، غلامرضا تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
  • صفایی مقدم، مسعود بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
  • صمدی، پروین بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 63-94]

ع

  • عدلی، فریبا بررسی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی از دیدگاه کارکنان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 115-144]
  • علیزاده، مرجان ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]

ف

  • فاتحی زاده، مریم السادات بررسی آسیب های موجود در تعامل زوجین با والدین خود بعد از ازدواج [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 209-238]
  • فتحی، الهام بررسی اثر‌بخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
  • فرج اللهی، مهران تأثیر ارائة‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 79-95]
  • فرح بخش، سعید بررسی رابطه بین رفتار سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارمندان با تعدیل گری عدالت سازمانی در دانشگاه لرستان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 7-32]
  • فرهادی، طاهره بررسی اثر‌بخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]

ق

  • قاسم زاده، سوگند اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
  • قلاوندی، حسن الگوی علّی ارتباط آرزوهای شغلی، جامعه‌پذیری سازمانی، و تعهد سازمانی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 163-178]
  • قلاوندی، حسن پیش بینی ابعاد هوش فرهنگی دبیران بر اساس سبکهای تفکر (مطالعه موردی دبیران مقطع متوسطه) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 191-216]
  • قنبری، حمیده سبک‌های شوخ‌طبعی، هوش هیجانی و کفایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 79-108]

ک

  • کجباف، محمد باقر رابطه ساختاری کمال‏گرایی، خودکارآمدی، جهت‏گیری هدفی و علاقه به رشته با اهمال‏کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
  • کدخدایی، محبوبه السادات بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاع‌جویی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 201-219]
  • کدیور، پروین نقش دلبستگی به والدین و همسالان و ازخودبیگانگی روانی در پیش‌بینی رفتار خرابکارانۀ نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 61-78]
  • کدیور، پروین تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
  • کلانتری، عبدالحسین بررسی مقایسه‌ای میزنوشته‌های مدارس منطقه‌ی شش شهر تهران (مطالعه موردی دو مدرسه) [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 31-62]

م

  • ماهروزاده، طیبه تبیین رویکرد پدیدارشناسی در برنامه درسی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
  • متقی، زهره رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 175-190]
  • محمدی فر، محمد علی رابطه حرمت خود، سبک‌های شوخ طبعی و کمرویی با احساس تنهایی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 59-77]
  • محمودی، سید نورالدین بررسی هرمنوتیک به مثابه بستری برای پژوهش‌های تربیتی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 211-236]
  • مرعشی، منصور بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
  • مظاهری، محمد مهدی رابطه ساختاری کمال‏گرایی، خودکارآمدی، جهت‏گیری هدفی و علاقه به رشته با اهمال‏کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
  • منادی، مرتضی رمز گشایی متن نشانه ها یا علائم معنی دار در متن [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 27-60]
  • مهربان، زهرا تحلیل محتوای آموزشی علم و فناوری نانو 12-K در استرالیا و ایالات متحده آمریکا با تمرکز بر راهبردهای یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 31-62]
  • میرحیدری، اشرف رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 175-190]
  • میرزایی، ملیحه مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 63-80]

ن

  • نادری، ابوالقاسم بررسی وضعیت موجود و مطلوب بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 115-150]
  • نادری، عزت الله عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی "آینده شمادرلوای کارآفرینی" (NFTE) [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
  • نجفی، حسن ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 217-236]
  • نجفی، محمود رابطه حرمت خود، سبک‌های شوخ طبعی و کمرویی با احساس تنهایی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 59-77]
  • نراقی زاده، افسانه بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 63-94]
  • نراقی زاده، افسانه مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 63-80]
  • نقی پور، کمال پیش بینی ابعاد هوش فرهنگی دبیران بر اساس سبکهای تفکر (مطالعه موردی دبیران مقطع متوسطه) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 191-216]
  • نیک پی، ایرج بررسی رابطه بین رفتار سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارمندان با تعدیل گری عدالت سازمانی در دانشگاه لرستان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 7-32]
  • نیک سیرت، فرشته بررسی رابطه‌ی شیوه‌های فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 151-174]

و

  • واحدی، مژده عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی "آینده شمادرلوای کارآفرینی" (NFTE) [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
  • وزیری، مژده بررسی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی از دیدگاه کارکنان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 115-144]
  • ولی زاده، زهرا رابطه ساختاری کمال‏گرایی، خودکارآمدی، جهت‏گیری هدفی و علاقه به رشته با اهمال‏کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]

ه

  • هاشمی، تورج پیش‌بینی کیفیت تعامل مادر-کودک با انواع اختلالات اضطرابی در کودکان دبستانی با توجه به ویژگی‌های فرهنگی مادران ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 239-260]
  • هاشمی، زهرا بررسی رابطه‌ی شیوه‌های فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 151-174]
  • هاشمی، سهیلا طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]

ی

  • یزدانی، شهربانو ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]