آ
-
آبام، زویا
بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 201-219]
-
آراسته، حمیدرضا
بررسی وضعیت موجود و مطلوب بینالمللی شدن دانشگاهها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 115-150]
-
آریا، نازنین
رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
-
آقایی ابیانه، بنفشه
بررسی مقایسهای میزنوشتههای مدارس منطقهی شش شهر تهران (مطالعه موردی دو مدرسه) [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 31-62]
ا
-
احدی، حسن
رابطه ساختاری کمالگرایی، خودکارآمدی، جهتگیری هدفی و علاقه به رشته با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
-
احمدی، پروین
مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 63-80]
-
ارمندئی، مریم
بررسی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی از دیدگاه کارکنان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 115-144]
-
اسماعیل نیا، ندا
بررسی وضعیت موجود و مطلوب بینالمللی شدن دانشگاهها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 115-150]
-
اصلی آزاد، مسلم
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
-
افشاریان، ندا
نقش دلبستگی به والدین و همسالان و ازخودبیگانگی روانی در پیشبینی رفتار خرابکارانۀ نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 61-78]
-
افقری، فاطمه
بررسی آسیب های موجود در تعامل زوجین با والدین خود بعد از ازدواج [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 209-238]
-
اکبری، عباس
طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
-
الهام پور، حسین
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
-
امرایی، عاطفه
رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
-
امیدی، محمود
ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 217-236]
-
امیر تیموری، محمد حسن
تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و مهارت حل مسئله در درس فیزیک [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 117-142]
-
انصاری، علیرضا
تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
-
ایمن خواه، فهیمه
مقایسه سلامت عمومی، مهارتهای اجتماعی و حرمت خود دانشآموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 81-114]
ب
-
باعزت، فرشته
تأثیر روش تدریس مبتنی بر زیباییشناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 183-200]
-
بدیعی، الهه
تأثیر ارائة محتوای الکترونیکی با سبکهای آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 79-95]
-
برجعلی، زهرا
رابطه میان مؤلفههای هوش معنوی و هویت فردی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 97-115]
-
بناهان، مریم
مرجعیتزدایی پساساختارگرا در تربیت اخلاقی با رویکردی انتقادی از منظر اسلامی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 189-209]
-
بهرامی، فاطمه
بررسی آسیب های موجود در تعامل زوجین با والدین خود بعد از ازدواج [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 209-238]
-
بهرنگی، محمدرضا
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
-
بهزادفر، فاطمه
مقایسه سلامت عمومی، مهارتهای اجتماعی و حرمت خود دانشآموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 81-114]
پ
-
پردلان، نوشین
ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]
-
پورشهریاری، مه سیما
سبکهای شوخطبعی، هوش هیجانی و کفایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 79-108]
-
پیمان نیا، بهرام
پیشبینی کیفیت تعامل مادر-کودک با انواع اختلالات اضطرابی در کودکان دبستانی با توجه به ویژگیهای فرهنگی مادران ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 239-260]
ت
-
تازیکی، طیبه
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
ج
-
جلالیان راد، حمیده
تأثیر روش تدریس مبتنی بر زیباییشناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 183-200]
-
جلیلی نیا، فروز
تبیین رویکرد پدیدارشناسی در برنامه درسی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
چ
-
چراغ ملایی، لیلا
تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
-
چراغیان، حدیث
رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
ح
-
حاتمی ورزنه، ابوالفضل
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
مقایسه سلامت عمومی، مهارتهای اجتماعی و حرمت خود دانشآموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 81-114]
-
حسینی، افضل السادات
بررسی هرمنوتیک به مثابه بستری برای پژوهشهای تربیتی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 211-236]
-
حسینیان، سیمین
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
-
حسینیان، سیمین
رابطه انواع سبکهای تفکّر و سازگاری آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 157-182]
-
حیدری، محبوبه
رابطه انواع سبکهای تفکّر و سازگاری آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 157-182]
-
حیدری، محمد حسین
رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 175-190]
-
حیدری، محمود
رابطه ساختاری کمالگرایی، خودکارآمدی، جهتگیری هدفی و علاقه به رشته با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
-
حیدری، ناصر
رابطه بین خلّاقیت و راهبردهای مقابله با استرس با بازیگوشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
خ
-
خادمی، ملوک
بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 201-219]
-
خادمی اشکذری، ملوک
بررسی رابطهی شیوههای فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 151-174]
-
خانجانی، زینب
پیشبینی کیفیت تعامل مادر-کودک با انواع اختلالات اضطرابی در کودکان دبستانی با توجه به ویژگیهای فرهنگی مادران ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 239-260]
-
خبازی کناری، مهدی
طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
-
خسروی، زهره
رابطه میان مؤلفههای هوش معنوی و هویت فردی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 97-115]
-
خلیجیان، صدف
ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]
ذ
-
ذکاوتی، علی
رابطه عقل و اخلاق [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 165-188]
ر
-
رسولی، رویا
رابطه انواع سبکهای تفکّر و سازگاری آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 157-182]
-
رضوی موسوی، سیده زهرا
بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 63-94]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و مهارت حل مسئله در درس فیزیک [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 117-142]
س
-
سادات محسنی، هدی
بررسی اثربخشی طرح آموزش مهارتهای زندگی در دبیرستانهای شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 143-162]
-
سالاری، مصطفی
تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و مهارت حل مسئله در درس فیزیک [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 117-142]
-
سبحانی نژاد، مهدی
ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 217-236]
-
سبطی، صفا
طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
-
سپهریان آذر، فیروزه
بررسی رابطه کانونی ابعاد خرد و سبک های هویت [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 95-114]
-
ستاری، راحله
بررسی رابطه کانونی ابعاد خرد و سبک های هویت [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 95-114]
-
سلطان زاده، وحید
الگوی علّی ارتباط آرزوهای شغلی، جامعهپذیری سازمانی، و تعهد سازمانی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 163-178]
-
سنجری، هادی
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
-
سیف نراقی، مریم
عنوان :بررسیوتحلیل آموزش کارآفرینیدرکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی "آینده شمادرلوای کارآفرینی" (NFTE) [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
ش
-
شجاعی، عظیمه
بررسی رابطه بین رفتار سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارمندان با تعدیل گری عدالت سازمانی در دانشگاه لرستان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 7-32]
-
شریف زاده، حکیمه السادات
تأثیر روش تدریس مبتنی بر زیباییشناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 183-200]
-
شفیع زاده، حمید
بررسی اثربخشی طرح آموزش مهارتهای زندگی در دبیرستانهای شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 143-162]
ص
-
صالحین، میرزاعلی
رابطه حرمت خود، سبکهای شوخ طبعی و کمرویی با احساس تنهایی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 59-77]
-
صرامی، غلامرضا
تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
-
صفایی مقدم، مسعود
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
-
صمدی، پروین
بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 63-94]
ع
-
عدلی، فریبا
بررسی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی از دیدگاه کارکنان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 115-144]
-
علیزاده، مرجان
ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]
ف
-
فاتحی زاده، مریم السادات
بررسی آسیب های موجود در تعامل زوجین با والدین خود بعد از ازدواج [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 209-238]
-
فتحی، الهام
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
-
فرج اللهی، مهران
تأثیر ارائة محتوای الکترونیکی با سبکهای آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 79-95]
-
فرح بخش، سعید
بررسی رابطه بین رفتار سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارمندان با تعدیل گری عدالت سازمانی در دانشگاه لرستان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 7-32]
-
فرهادی، طاهره
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی خود بخشودگی مبتنی بر مفاهیم قرآنی بر افسردگی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران بر سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 9-26]
-
قلاوندی، حسن
الگوی علّی ارتباط آرزوهای شغلی، جامعهپذیری سازمانی، و تعهد سازمانی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 163-178]
-
قلاوندی، حسن
پیش بینی ابعاد هوش فرهنگی دبیران بر اساس سبکهای تفکر (مطالعه موردی دبیران مقطع متوسطه) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 191-216]
-
قنبری، حمیده
سبکهای شوخطبعی، هوش هیجانی و کفایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 79-108]
ک
-
کجباف، محمد باقر
رابطه ساختاری کمالگرایی، خودکارآمدی، جهتگیری هدفی و علاقه به رشته با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
-
کدخدایی، محبوبه السادات
بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 201-219]
-
کدیور، پروین
نقش دلبستگی به والدین و همسالان و ازخودبیگانگی روانی در پیشبینی رفتار خرابکارانۀ نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 61-78]
-
کدیور، پروین
تحلیل محتوای آموزشی شبکۀ اجتماعی مورد استفاده در کلاس درس با هدف بررسی تولید دانش یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 189-208]
-
کلانتری، عبدالحسین
بررسی مقایسهای میزنوشتههای مدارس منطقهی شش شهر تهران (مطالعه موردی دو مدرسه) [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 31-62]
م
-
ماهروزاده، طیبه
تبیین رویکرد پدیدارشناسی در برنامه درسی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
-
متقی، زهره
رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 175-190]
-
محمدی فر، محمد علی
رابطه حرمت خود، سبکهای شوخ طبعی و کمرویی با احساس تنهایی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 59-77]
-
محمودی، سید نورالدین
بررسی هرمنوتیک به مثابه بستری برای پژوهشهای تربیتی [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 211-236]
-
مرعشی، منصور
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 145-164]
-
مظاهری، محمد مهدی
رابطه ساختاری کمالگرایی، خودکارآمدی، جهتگیری هدفی و علاقه به رشته با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
-
منادی، مرتضی
رمز گشایی متن نشانه ها یا علائم معنی دار در متن [دوره 12، شماره 1، 1395، صفحه 27-60]
-
مهربان، زهرا
تحلیل محتوای آموزشی علم و فناوری نانو 12-K در استرالیا و ایالات متحده آمریکا با تمرکز بر راهبردهای یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 31-62]
-
میرحیدری، اشرف
رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 175-190]
-
میرزایی، ملیحه
مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 63-80]
ن
-
نادری، ابوالقاسم
بررسی وضعیت موجود و مطلوب بینالمللی شدن دانشگاهها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 115-150]
-
نادری، عزت الله
عنوان :بررسیوتحلیل آموزش کارآفرینیدرکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی "آینده شمادرلوای کارآفرینی" (NFTE) [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
-
نجفی، حسن
ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 217-236]
-
نجفی، محمود
رابطه حرمت خود، سبکهای شوخ طبعی و کمرویی با احساس تنهایی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 59-77]
-
نراقی زاده، افسانه
بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 63-94]
-
نراقی زاده، افسانه
مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 63-80]
-
نقی پور، کمال
پیش بینی ابعاد هوش فرهنگی دبیران بر اساس سبکهای تفکر (مطالعه موردی دبیران مقطع متوسطه) [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 191-216]
-
نیک پی، ایرج
بررسی رابطه بین رفتار سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارمندان با تعدیل گری عدالت سازمانی در دانشگاه لرستان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 7-32]
-
نیک سیرت، فرشته
بررسی رابطهی شیوههای فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 151-174]
و
-
واحدی، مژده
عنوان :بررسیوتحلیل آموزش کارآفرینیدرکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی "آینده شمادرلوای کارآفرینی" (NFTE) [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
-
وزیری، مژده
بررسی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی از دیدگاه کارکنان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 115-144]
-
ولی زاده، زهرا
رابطه ساختاری کمالگرایی، خودکارآمدی، جهتگیری هدفی و علاقه به رشته با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 9-30]
ه
-
هاشمی، تورج
پیشبینی کیفیت تعامل مادر-کودک با انواع اختلالات اضطرابی در کودکان دبستانی با توجه به ویژگیهای فرهنگی مادران ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1395، صفحه 239-260]
-
هاشمی، زهرا
بررسی رابطهی شیوههای فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 151-174]
-
هاشمی، سهیلا
طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس [دوره 12، شماره 4، 1395، صفحه 237-255]
ی
-
یزدانی، شهربانو
ساختار عاملی و اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس رسالت چند بعدی مسیر شغلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1395، صفحه 143-156]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد