افخمی اردکانی، مهدی و خلیلی صدرآباد، افسر (1391). بررسی رابطۀ بین عوامل شخصیتی و سکوت کارکنان دانشی. پژوهشهای مدیریت عمومی، سال پنجم، شماره 18، 83-65.
الوانی، مهدی (1389). مدیریت عمومی (ویراست سوم). چاپ چهل و یکم، تهران: نی.
بازرگان هرندی، عباس (1387). روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت. دانش مدیریت، سال 21، شماره 81، -19.
جمشیدی، مهدی و بخشی، نبی (1389).از بیتوجهی تا بیتفاوتی: تبیین تئوریک مسئله بی تفاوتی سازمانی. همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات اصفهان.
حسن زاده، رمضان (1389). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، راهنمای عملی تحقیق. چاپ نهم، تهران: ساوالان.
دانایی فرد، حسن و پناهی، بلال (1389). تحلیل نگرش هاش شغلی کارکنان سازمانهای دولتی تبیین جوّ سکوت سازمانی و رفتار سکوت سازمانی. پژوهشنامه مدیریت تحول، سال دوم، شماره 3،19-1.
دانایی فرد، حسن.، فانی، علی اصغر و براتی، الهام (1390). تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی. چشم انداز مدیریت دولتی، شماره 8، صص 82-61.
رابینز، استیفن پی (1374). مدیریت رفتار سازمانی. ترجمۀ علی پارساییان و محمد اعرابی. جلد اول رفتار فردی، چاپ اول، تهران: مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
رابینز، استیفن و جاج، تیموتی (1389). رفتار سازمانی. ترجمۀ مهدی زارع. جلد اول، تهران: نص.
رضازاده کرمانی، رضا (1390). بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ). پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تهران.
زارعی متین، حسن.، طاهری، فاطمه و سیار، ابوالقاسم (1391). بررسی و تبیین عوامل ایجادکنندۀ سکوت سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان بر مبنای مدل سه شاخگی (3c). فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، سال اول، شماره 1، 99-113.
زارعی متین، حسن.، طاهری، فاطمه و سیار، ابوالقاسم (1390).سکوت سازمانی: مفاهیم :علل و پیامدها. فصلنامه علوم مدیریت ایران. سال 6، شماره 21، 104-77.
صیدانلو، مرضیه (1391).نقش رفتار شهروندی سازمانی برسکوت کارکنان در بخش دولتی. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه علامه طباطبایی.
عسکری باجگرانی، محبوبه.، شائمی، علی و علامه، سید محسن (1390). سنجش سطح حاکمیت استراتژی مدیریت استعداد در شهرداری شهر اصفهان. مدیریت شهری، شماره 29، صص 286-277.
علاقه بند، علی (1385). مدیریت عمومی (ویراست دوم ).چاپ چهاردهم، تهران: نشر روان.
قهرمانی، محمد.، ابواقاسمی، محمود.، عارفی، محبوبه و خاتمی، میر حمید (1391). ارزیابی سلامت سازمانی دانشکدههای دانشگاه شهید بهشتی. فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی، دوره چهارم، شماره 10، صص30-13.
موسویان فر، بیبی نرگس (1391).بررسی رابطۀ شخصیت کارکنان و سکوت سازمانی. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تربیت مدرس.
مهدوی نیک، مرتضی (1391).بررسی رابطۀ بین سبکهای رهبری (تحولی-تبادلی)و عدالت سازمانی با سکوت سازمانی (مدارس دولتی و غیرانتفاعی متوسطه ناحیه 5 تبریز ).پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه شهید بهشتی.
نصر اصفهانی، علی و آقاباباپور دهکردی، طاهره (1391). بررسی رابطۀ کیّفیت زندگی کاری بر کاهش سکوت سازمانی کارکنان (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه اصفهان). اولین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها.
Amah, O.E. & Okafor, C.A. (2008). Relationships Among Silence Climate, Employee Silence Behaviour and Work Attitudes: The Role of Self-Esteem and Locus of Control. Asian Journal of Scientific Research,Vol.1 , No.1, PP.1-11.
Bagheri, Gh.; Zarei, R.&Nik Aeen ,M. (2012).Organizational Silence(Basic Concepts and Its Development Factors). Ideal Type of Management ,Vol. 1, No. 1, PP. 47- 58.
Bogosian, R.(2012).Engaging Organizational Voice: APhenomenological Study of Employee’s Lived Experiences of Silence inWork Group Settings.The Faculty of Graduate School of Educationand Human Development of the George Washington University.
Brinsfield, C.T.(2009). Employee silence: investigation of dimensionality, development of measures, and examination of related factors. Ph.D. Thesis, The Ohio State University , Retrieved from ProQuest Dissertations and Theses database. (UMI Number :3376084 ).
Dan, L.; Jun, W. & Jiu-cheng, M. (2009).Organizational silence: a survey on employees working in a Telecommunication Company. IEEE Xplore.ieee.org. pp. 1647 – 1651.
Greenberg, J. & Edwards, M. S. (2009). Voice and Silence in Organizations. Bingley, UK: Emerald Group Publishing Limited.
Henriksen, K. & Dayton, E. (2006). Organizational Silence and Hidden Threats to Patient Safety. HSR: Health Services Research, Vol.41, No.4, PP.1539-1554.
Milliken, F. J. ; Morrison,E. W.& Hewlin, P. F. (2003). An exploratory study ofemployee silence: Issues that employees don't communicate upward and why.Journal of Management Studies, Vol. 40, No. 6, PP. 1453-1476.
Morrison, E.W. & Milliken, F. J. (2004). Sounds of silence. STERN businessd,PP.31-35
Morrison, E.W. & Milliken, F. J. (2000). Organizational Silence: A Barrier to Change and Development in a Pluralistic World. Academy of Management Review, Vol. 25, No. 4, PP.706-725.
Nielsen, R.P. (2003).Why Do We Remain Silent in the Face of Unethical Behavior? Boston College: The Church in the 21st Century.
Pinder, C.C. &Harlos, K.P. (2001). Employee silence: quiescenceand acquiescence as responses to perceived injustice. Research in Personnel and HumanResources Management, Vol. 20, PP. 331–369.
Saygan, F.N.) 2011).Relationship Between Affective Commitment and Organizational Silence: A Conceptual Discussion.International Journal of Social Sciences and Humanty Studies,Vol 3, No 2, pp.219-227.
Tangirala,S. & Ramanujam,R. (2008).Employee Silence on Critical Work Issues: The Cross level effects of Procedural Justice Climate. Personnel Psychology ,Vol.61, PP.37–68.
Tulubas, T & Celep, C.(2012). Effect of perceived procedural justice on faculty members’ silence:the mediating role of trust in supervisor. Procedia Social and Behavioral Sciences,Vol. 47, PP. 1221 – 1231.
Vakola, M. & Bouradas, D. (2005). Antecedents and consequences of organizational silence: An empirical investigation. Employee Relations, Vol. 27, No. 5, PP. 441-458.
Van Dyne, L.; Ang, S. & Botero, I. C. (2003). Conceptualizing employee silence and employee voice as multidimensional constructs. Journal of Management Studies,Vol.40, No.6, PP.1359-1392.
Whiteside,
D. B. & Barclay ,
L. J. (2013). Echoes of Silence : employee silencleas a mediator between overall justice and employee outcomes
.Journal of Business Ethics , Vol. 116, PP.251-266
Zehir, C. & Erdogan, E. (2011).The Association between Organizational Silence and Ethical Leadership through Employee Performance. Procedia Social and Behavioral Sciences,Vol. 24, PP. 1389- 1404.