حمدپورداریانی، محمود (1391). کارآفرینی، تعاریف، نظریهها و الگوها، تهران: جاجرمی.
احمدپورداریانی، محمود و عزیزی، مهدی (1392). کارآفرینی، تهران: دفتر تألیف کتب درسی، شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران.
احمدی، علی اکبر و درویش ، حسن (1391). مبانی کارآفرینی، تهران: دانشگاه تهران.
استیری، عالیه(1389). ضرورت بسترسازی آموزش کارآفرینی در دورۀ ابتدایی و تبیین عناصر برنامۀ درسی برای آن(پایان نامه ارشد)،دانشگاه الزهراء.
حسینیخواه، علی (1387). امکان و ضرورت آموزش کارآفرینی در مدارس، فصلنامه مطالعات برنامۀ درسی، 3(11): 83 -73.
غلامی،آویشه و کاکاوند،علیرضا(1389). رابطۀ قدرت تحمل ابهام وخلّاقیت، فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی، 6(4): 25.
کاظمی بازاردهی، معصومه(1388). تحلیل محتوای کتب مقطع ابتدایی بر اساس الگوی صحیح مصرف مواد غذایی، فصلنامۀ اندیشههای نوین تربیتی،5(2):12.
کردی، طاهره(1389). تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی دورۀ راهنمایی و متوسطه در زمینه فرهنگ کارآفرینی، پایان نامه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران.
سلجوقی،خسرو(1391). آموزش کارآفرینی کارآفرینی به شیوه ان اف تی ای، تهران: معاونت برنامهریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری.
شریعتمداری، علی( 1389). چند مبحث اساسی دربرنامهریزی درسی،تهران: سمت.
ماریوتی، استیو (1390). آینده دردستان شما، ترجمۀ مریم فتاح زاده، تهران: مؤسسه کار و تأمین اجتماعی.
مشایخ، فریده(1390). دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی، تهران: سمت.
واثقی، بهنام(1390). تحلیل محتوای کتاب درسی کار آفرینی و نظر معلمان استان اردبیل از منظر مؤلّفههای کارآفرینی، دانشگاه خوارزمی تهران.
یزدی، سیده منور(1388). مقایسه شیوه و سبکهای یادگیری دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه الزهراء، فصل نامه اندیشههای نوین تربیتی، 5،2.
Brush,R. (2003), Doctoral education in the field of entrepreneurship, journal of management, 29(16): 22-10.
Bygrave,W.D. & Hofer, C.W. (1991). Theorisingaboutentreprene urship;entrepreneurship; Theory and practice; 16: 13-20
chiru, cordintachiciu, lavrentiv, civchete, Georgianastela (2012). psychological factors, behavioral rariables and acqvired com potencies in entrepreneurship education, procedia, 46, 4010-4015,
Cahaya, Andi.Soardi, Ismail.Hadi, Cholichol. (2014). Entrepreneurship and Education creating Business Awardness for students in East Java Indonasia. social and behavioral science..
Cotoiioana, bodoasca, teodorcatana, lucia, cotoEmilia (2011) .entrepreneurship European development strategy in field of educationprocedia social and behavioral science. 15, 3490-3494.
Cotton, j (1990). Enterpris Education Experience,a Manual for School-Bassed In-Service Traning, CSDEC,p.147.
Fry,F (1993). EntrepreneurshipAPlanningApproach, Engiwoodc hiffs, njPrentice: Hall.
Guven, semra (2009). New primary education course programmes and entrepreneurship, procedial, 1, 263-270,
Hannon, p. (2005). The Journey Entrepreneur. Areview of existing research in to graduate entrepreneurship.IntEnt 2005 on Internationalizing Entrepreneurship Education and training,England.
Kuratko, D & Hodgetts, R(1989). Entrepreneurship;AContemporary Approach ,(3rd ed.) .NY;The Dryden Press
Popescu, Florentin. Harkema, Saskia. (2015) .Entrepreneurship education for adults a case study, procedia-social and behavioral science, P213-220
Setiawan jenny lukito (2013). examining entrepreneurial self- rfficacy among students procedia-social behavioral science,115, 235-242,
Sufian Mohd & Abdul karim.(2016). Entrepreneurship Education in EngeneringCurriculum,UniversityofTenga national,Selangor,4300,Malaysia
Uslu , Tuna.Bulbul Ayca, Cubuk Duygu (2015). Effects of open Leadership to Organizational Innovation and Corporate An Investigation of the entrepreneurship, P112
Valliere, dave(2015).an effectvation measure of entrepreneurial intent, procedia, 169, 131-142,
NFTE. (2015). Nfte cher professional Development,www.NFTE.com.2005/5/11.