آ
-
آذربادکان، فاطمه
پیشبینی اهمال کاری تحصیلی براساس خودناتوان سازی و استرس ناشی از انتظارات تحصیلی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 99-116]
-
آراسته، حمید رضا
انگیزش انتقال و انتقال آموزشهای ضمن خدمت اقدام پژوهی: آزمون یک الگو و ارزیابی وضع موجود در مدارس متوسطه شهرستان های استان تهران [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 55-82]
ا
-
احمدآبادی ارانی، نجمه
اهداف تربیت اجتماعی از منظر سه رویکرد جامعه شناختی کلان نگر، خُرد نگر و تلفیقی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 125-164]
-
احمدی، پروین
شناخت مربیان پیش دبستانی از مهارت تفکر انتقادی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 83-105]
-
احمدی، فاطمه زهرا
سواد سلامت و تربیت معلم: صدای معلمان و دانشجو معلمان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
-
اسلامی، ادریس
اهداف تربیت اجتماعی از منظر سه رویکرد جامعه شناختی کلان نگر، خُرد نگر و تلفیقی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 125-164]
-
اصغری ابراهیم آباد، محمدجواد
پیشبینی اهمال کاری تحصیلی براساس خودناتوان سازی و استرس ناشی از انتظارات تحصیلی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 99-116]
-
اعلامی، فرنوش
شناسایی ویژگیهای فردی موثر بر رفتارکارآفرینان آموزشی مستقر در شهرتهران [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 63-81]
-
اکبریان، رضا
شناسایی و نقد نسبیتگرایی در اخلاق مورد نظر نیچه با تأکید بر مفهوم منظر گرایی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 193-217]
-
الیاسی، تحسیم
مفهوم استعاره و کارکرد آن در حوزه زبان و اقتضائات آن در تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 39-61]
-
امیری، شعله
اثربخشی آموزش کنترل افکار مزاحم بر مدیریت زمان و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-124]
-
ایمانی، محسن
شناسایی و نقد نسبیتگرایی در اخلاق مورد نظر نیچه با تأکید بر مفهوم منظر گرایی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 193-217]
ب
-
باقری نوعپرست، خسرو
شناسایی و نقد نسبیتگرایی در اخلاق مورد نظر نیچه با تأکید بر مفهوم منظر گرایی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 193-217]
-
بناهان، مریم
تبیین ایثار به مثابه مبنا، اصل و روش تربیتی با تأکید بر مبادی سه گانه عمل [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 225-259]
-
بهمن آبادی، سمیه
شناسایی اصول و تدوین سیاستهای کلی فعالیتهای مکمل و فوقبرنامه در مدارس و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 7-39]
ت
-
تقی زاده، عباس
طراحی و تولید بازی رایانه ای آموزشی مبتنی بر مدل طراحی آموزشی DODDEL: یک پژوهش تکوینی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 259-287]
ج
-
جعفری، پریوش
آسیب شناسی عوامل مؤثر در پرورش شایستگی های شهروندی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
جعفری هرندی، رضا
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران بر اساس مؤلفههای تفکر ادوارد دوبونو [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 137-162]
-
جوادی، رحم خدا
بررسی اکتشافی عوامل مؤثربرکیفیت زندگی کاری معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 37-58]
ح
-
حبیب زادگان، زهرا
تبیین ایثار به مثابه مبنا، اصل و روش تربیتی با تأکید بر مبادی سه گانه عمل [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 225-259]
-
حبیبی کلیبر، رامین
تمایز دانش آموزان با سرزندگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس خوشبینی تحصیلی و جهتگیری هدف [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 247-267]
-
حرفتی سبحانی، محمد
تجربیات معلمان از عوامل زمینه ساز خشونت در مدارس: مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 159-197]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
تأثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، اعتیادپذیری، و خودکشی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 135-157]
-
حسینی، افضل السادات
مفهوم استعاره و کارکرد آن در حوزه زبان و اقتضائات آن در تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 39-61]
-
حسینی، شهناز
شناسایی و نقد نسبیتگرایی در اخلاق مورد نظر نیچه با تأکید بر مفهوم منظر گرایی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 193-217]
-
حمید، نجمه
بررسی آموزش معنادرمانی مذهب محور بر افزایش انگیزش تحصیلی و رضایت از زندگی در دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 223-246]
خ
-
خراسانی، اباصلت
سیر تحول برنامه های درسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-76]
-
خلج، فاطمه
اثربخشی آموزش کنترل افکار مزاحم بر مدیریت زمان و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-124]
د
-
دارایی، مینو
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت بروندادها و پیامدهای مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 83-119]
-
درویشی، لیلا
آسیب شناسی عوامل مؤثر در پرورش شایستگی های شهروندی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
ذ
-
ذاکر صالحی، غلامرضا
آسیب شناسی محیطی پردیس های خودگردان و پیامدهای ناشی از آن [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 165-192]
-
ذکاوتی، علی
اکولوژی آموزش،یادگیری و اخلاق [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 167-192]
ر
-
رادمهر، فرناز
تأثیر آموزش برنامه جرأتورزی بر میزان بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 165-180]
-
رحمانی، محمد نور
مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل ، ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 59-98]
-
رحمانی زاهد، فهیمه
مدل یابی علی خلاقیت: نقش سبک های تعامل معلم-دانش آموز و نیازهای بنیادی روانشناختی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 31-54]
-
رحیمی، حبیبه
تجربیات معلمان از عوامل زمینه ساز خشونت در مدارس: مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 159-197]
-
رشیدی، حسن
اهداف تربیت اجتماعی از منظر سه رویکرد جامعه شناختی کلان نگر، خُرد نگر و تلفیقی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 125-164]
ز
-
زمستانی، مهدی
پیشبینی میزان هوش اخلاقی براساس مولفههای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 263-284]
-
زینآبادی، حسن رضا
انگیزش انتقال و انتقال آموزشهای ضمن خدمت اقدام پژوهی: آزمون یک الگو و ارزیابی وضع موجود در مدارس متوسطه شهرستان های استان تهران [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 55-82]
س
-
سایه وند، زهرا
شناسایی ویژگیهای فردی موثر بر رفتارکارآفرینان آموزشی مستقر در شهرتهران [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 63-81]
-
سجادی، سیدمهدی
مفهوم استعاره و کارکرد آن در حوزه زبان و اقتضائات آن در تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 39-61]
-
سجادی، سید مهدی
تبیین مبانی فلسفی هویت ایرانی-اسلامی و آسیب شناسی آن در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-36]
-
سعیدی، فرهاد
غیرحرفهای گرایی معلمان: تجارب تدریس خارج از تخصص [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 139-166]
-
سلامی، فرزانه
عوامل موثر در ارتباط کیفیت مدار استاد و دانشجو [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 121-133]
-
سلطانی، اصغر
بررسی روابط ساختاری میان پنداشتها و رویکردهای یادگیری علوم در دانشآموزان متوسطه [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 181-214]
-
سلیمانی، نادر
آسیب شناسی عوامل مؤثر در پرورش شایستگی های شهروندی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
ش
-
شمس مورکانی، غلامرضا
شناسایی ویژگیهای فردی موثر بر رفتارکارآفرینان آموزشی مستقر در شهرتهران [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 63-81]
-
شهبازیان خونیق، آرش
تمایز دانش آموزان با سرزندگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس خوشبینی تحصیلی و جهتگیری هدف [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 247-267]
-
شهنی ییلاق، منیجه
بررسی آموزش معنادرمانی مذهب محور بر افزایش انگیزش تحصیلی و رضایت از زندگی در دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 223-246]
-
شیربگی، ناصر
غیرحرفهای گرایی معلمان: تجارب تدریس خارج از تخصص [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 139-166]
ص
-
صادقی، علیرضا
شناسایی اصول و تدوین سیاستهای کلی فعالیتهای مکمل و فوقبرنامه در مدارس و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 7-39]
-
صالحی، کیوان
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت بروندادها و پیامدهای مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 83-119]
-
صحرانورد نشتیفانی، یونس
شناسایی عوامل زمینه ای سازمانی به منظور توسعۀ رهبری توزیع شده در مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-38]
-
صفدری، زین العابدین
طراحی و تولید بازی رایانه ای آموزشی مبتنی بر مدل طراحی آموزشی DODDEL: یک پژوهش تکوینی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 259-287]
-
صمدی، پروین
عوامل موثر در ارتباط کیفیت مدار استاد و دانشجو [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 121-133]
-
صمدی، پروین
تبیین مبانی فلسفی هویت ایرانی-اسلامی و آسیب شناسی آن در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-36]
-
صمیمی، زبیر
تمایز دانش آموزان با سرزندگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس خوشبینی تحصیلی و جهتگیری هدف [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 247-267]
ض
-
ضرابیان، فروزان
بررسی دو روش یاددهی یادگیری ترکیبی ( مبتنی بر شبکه و سیار) بر یادگیری مفاهیم تعلیمات اجتماعی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 215-236]
ط
-
طاهر، محبوبه
تأثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، اعتیادپذیری، و خودکشی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 135-157]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش کنترل افکار مزاحم بر مدیریت زمان و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-124]
-
عباس پور، عباس
شناسایی عوامل زمینه ای سازمانی به منظور توسعۀ رهبری توزیع شده در مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-38]
-
عباسیان، عبدالحسین
انگیزش انتقال و انتقال آموزشهای ضمن خدمت اقدام پژوهی: آزمون یک الگو و ارزیابی وضع موجود در مدارس متوسطه شهرستان های استان تهران [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 55-82]
-
عبدالکریمی، بیژن
مفهوم استعاره و کارکرد آن در حوزه زبان و اقتضائات آن در تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 39-61]
-
عبدالهی، حسین
شناسایی عوامل زمینه ای سازمانی به منظور توسعۀ رهبری توزیع شده در مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-38]
-
عبیاوی، ایمان
بررسی آموزش معنادرمانی مذهب محور بر افزایش انگیزش تحصیلی و رضایت از زندگی در دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 223-246]
-
عزیزی علویجه، افسانه
بررسی دو روش یاددهی یادگیری ترکیبی ( مبتنی بر شبکه و سیار) بر یادگیری مفاهیم تعلیمات اجتماعی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 215-236]
غ
-
غلامی، خلیل
شناسایی عوامل زمینه ای سازمانی به منظور توسعۀ رهبری توزیع شده در مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-38]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
سیر تحول برنامه های درسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-76]
ق
-
قدم پور، عزت اله
تأثیر آموزش برنامه جرأتورزی بر میزان بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 165-180]
-
قربانیان، ماریا
شناسایی مؤلفه های نظارت مبتنی بر سوء استفاده در میان کارکنان غیر هیأت علمی نظام آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: یک دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 117-136]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
آسیب شناسی محیطی پردیس های خودگردان و پیامدهای ناشی از آن [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 165-192]
-
قصاب زاده، جواد
تجربیات معلمان از عوامل زمینه ساز خشونت در مدارس: مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 159-197]
ک
-
کچوئی، محسن
انگیزش انتقال و انتقال آموزشهای ضمن خدمت اقدام پژوهی: آزمون یک الگو و ارزیابی وضع موجود در مدارس متوسطه شهرستان های استان تهران [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 55-82]
-
کیان ارثی، فرحناز
بررسی سهم احساس انسجام و خودشفقتی در پیش بینی شکوفایی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 247-261]
-
کیایی جمالی، سید مهدی
سیر تحول برنامه های درسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-76]
م
-
ماهروزاده، طیبه
تبیین مبانی فلسفی هویت ایرانی-اسلامی و آسیب شناسی آن در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-36]
-
مجابی، نسرین
بررسی سهم احساس انسجام و خودشفقتی در پیش بینی شکوفایی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 247-261]
-
مجرد، آرزو
تأثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، اعتیادپذیری، و خودکشی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 135-157]
-
محسن پور، مریم
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت بروندادها و پیامدهای مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 83-119]
-
محمدی، آزاد
اهداف تربیت اجتماعی از منظر سه رویکرد جامعه شناختی کلان نگر، خُرد نگر و تلفیقی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 125-164]
-
محمدی چمردانی، هاشم
مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل ، ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 59-98]
-
مرادی، آزاده
پیشبینی شادمانی دانشجویان با توجه به مؤلفههای برنامه درسی پنهان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 219-246]
-
مسلمان، مهسا
پیشبینی میزان هوش اخلاقی براساس مولفههای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 263-284]
-
ملکی منش، ارزو
تأثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، اعتیادپذیری، و خودکشی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 135-157]
-
منادی، مرتضی
نقش و شکل گیری الگوهای بزرگ در زندگی «من» [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 105-138]
-
منتظری، علی
سواد سلامت و تربیت معلم: صدای معلمان و دانشجو معلمان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
-
مهدوی، انسیه
شناخت مربیان پیش دبستانی از مهارت تفکر انتقادی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 83-105]
-
مهدوی، علی
پیشبینی میزان هوش اخلاقی براساس مولفههای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 263-284]
-
مهران، گلنار
آسیب شناسی محیطی پردیس های خودگردان و پیامدهای ناشی از آن [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 165-192]
-
مهرمحمدی، محمود
سواد سلامت و تربیت معلم: صدای معلمان و دانشجو معلمان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
-
موسی پور، نعمت الله
سیر تحول برنامه های درسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-76]
-
مینائی، اصغر
شناسایی عوامل زمینه ای سازمانی به منظور توسعۀ رهبری توزیع شده در مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-38]
ن
-
نادری، مریم
تبیین مبانی فلسفی هویت ایرانی-اسلامی و آسیب شناسی آن در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-36]
-
نراقی زاده، افسانه
شناخت مربیان پیش دبستانی از مهارت تفکر انتقادی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 83-105]
-
نعمتی، سمیه
غیرحرفهای گرایی معلمان: تجارب تدریس خارج از تخصص [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 139-166]
-
نقش، زهرا
مدل یابی علی خلاقیت: نقش سبک های تعامل معلم-دانش آموز و نیازهای بنیادی روانشناختی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 31-54]
-
نویدی، احد
تأثیر تراکمی تجربه ارزشیابی توصیفی(کیفی) بر اضطراب آزمون و خودکارآمدی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 237-265]
و
-
وجدانی، فاطمه
بررسی نسبت میان «محبت به مردم» و « اخلاق اجتماعی» در اسلام [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 199-221]
-
وزیری، مژده
شناسایی مؤلفه های نظارت مبتنی بر سوء استفاده در میان کارکنان غیر هیأت علمی نظام آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: یک دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 117-136]
-
ولا، جین
سواد سلامت و تربیت معلم: صدای معلمان و دانشجو معلمان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
ه
-
هاشمی، زهرا
مدل یابی علی خلاقیت: نقش سبک های تعامل معلم-دانش آموز و نیازهای بنیادی روانشناختی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 31-54]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
بررسی و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر فرهنگ کار در نظام برنامهریزی درسی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 193-224]
-
یاری قلی، بهبود
تجربیات معلمان از عوامل زمینه ساز خشونت در مدارس: مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 159-197]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
پیشبینی شادمانی دانشجویان با توجه به مؤلفههای برنامه درسی پنهان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 219-246]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
آسیب شناسی محیطی پردیس های خودگردان و پیامدهای ناشی از آن [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 165-192]
-
یوسف زاده، محمدرضا
پیشبینی شادمانی دانشجویان با توجه به مؤلفههای برنامه درسی پنهان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 219-246]
-
یوسف وند، لیلا
تأثیر آموزش برنامه جرأتورزی بر میزان بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 165-180]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد