آج، آرمان اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
آرامش، حامد شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطهی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
آناهید، ابراهیم نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
ا
ابوالقاسمی، محمود گسست نظام دانشگاهی از فرآیند تربیتمعلم: ضرورت پیوند نظریه و عمل [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-34]
استکی، مهناز اثربخشی کاربرد بازیهای رایانه ای بر خلاقیت و ادراک فضایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 229-256]
اسماعیل زاده آشینی، محمد مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجیگر خود کارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
اعلامی، فرنوش تطابق فناوریهای وب 2 با طبقهبندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
ایزان، محسن ارائه الگوی بومی نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 113-140]
ب
بازرگان، عباس کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
براری، نوری تطابق فناوریهای وب 2 با طبقهبندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
برزویان، صمد کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
بهشتی، سعید طراحی الگوی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای آموزههای اخلاقی قرآن کریم از دیدگاه تفسیر المیزان بر اساس روش داده بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 99-122]
پ
پادروند، پیمان اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
پورکریمی، جواد نقش شایستگی اخلاقی مدیران در فضیلت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 31-70]
پورمحمد قوچانی، کامران اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
ت
تقوایی یزدی، مریم رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری سازی آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 243-272]
تقی زاده، محمدرضا تحلیل تطبیقی رویکردهای آموزشوپرورش در عصر جهانی شدن : انگارههای تربیتی و الگوهای پیش رو [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 53-90]
تلخابی، محمود واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
تمنایی فر، محمدرضا تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاقمداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانشآموزان پایه ششم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 121-144]
ث
ثمری، عیسی طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفهای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]
ج
جدی کار، عباس رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری سازی آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 243-272]
جعفریان، حسین تبیین رابطه علم و دین براساس آراء علامه طباطبائی و دلالتهای آن در تدوین روشهای تدریس [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 173-202]
جعفری هرندی، رضا رابطه بلوغ عاطفی، حمایت اجتماعی ادراک شده و جو عاطفی خانواده در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر قم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]
جهانگرد، حمیده ارتباط عاملهای شخصیت بر سازماندهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجیگری راهبرد مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
جهانی، جعفر بررسی میزان انطباق آموختههای دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
جوانی، حجت الله تحلیل مفهوم خودشناسی و تبیین موانع و راه حل های آن با رویکرد به تربیت اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 145-174]
جودی اصفهانحق، آیلار بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 185-198]
چ
چناری، محسن طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 27-52]
ح
حاج حسینی، منصوره تحلیل تطبیقی رویکردهای آموزشوپرورش در عصر جهانی شدن : انگارههای تربیتی و الگوهای پیش رو [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 53-90]
حاجی آبادی، محمد حسین شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطهی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
حاجی یخچالی، علیرضا مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجیگر خود کارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
حسین خانزاده، عباسعلی مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 71-94]
حسینی بافقی، نگار نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 175-202]
حسینی خواه، علی مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
حقیقت پناه، ازاده اثربخشی کاربرد بازیهای رایانه ای بر خلاقیت و ادراک فضایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 229-256]
خادمی اشکذری، ملوک رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 207-236]
خدابنده لو، روح اله مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
خدادادیان صومعه، اصغر پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک های هویت و خودپنداره در پسران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهرستان رباط کریم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-160]
خراسانی، اباصلت تطابق فناوریهای وب 2 با طبقهبندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
خسروی بابادی، علی اکبر طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 161-184]
د
دانشمند، بدرالسادات ارتباط عاملهای شخصیت بر سازماندهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجیگری راهبرد مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
درانی، کمال واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
دهقانی، مرضیه واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
دهقانی، یاسر بررسی میزان انطباق آموختههای دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
دولت دوست، حسین واکاوی دلالتهای تربیتی «قناعت» در مثنوی معنوی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 95-120]
ر
رئوف، کوثر رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 207-236]
رئیسی، ابوبکر شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطهی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
رجایی موسوی، سیده فاطمه رابطه بلوغ عاطفی، حمایت اجتماعی ادراک شده و جو عاطفی خانواده در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر قم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]
رجبی، فهیمه مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
رحیمی، مهدی نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 175-202]
رحیمیان، حمید کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
رستگار، عباسعلی معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]
رشبری دیباور، محمد نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
رضا خانی، سیمین دخت پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک های هویت و خودپنداره در پسران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهرستان رباط کریم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-160]
رضایی زاده، مرتضی تطابق فناوریهای وب 2 با طبقهبندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
رمضان ساعتچی، لیلی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دورهی متوسطهی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]
رهنما، اکبر تبیین رابطه علم و دین براساس آراء علامه طباطبائی و دلالتهای آن در تدوین روشهای تدریس [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 173-202]
ز
زارع، زینت کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
زارع، مریم نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 175-202]
زارعی، عظیم معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]
زینآبادی، حسن رضا طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]
س
سبحانی، عبدالرضا گسست نظام دانشگاهی از فرآیند تربیتمعلم: ضرورت پیوند نظریه و عمل [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-34]
ستاری، علی تحلیل مفهوم خودشناسی و تبیین موانع و راه حل های آن با رویکرد به تربیت اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 145-174]
سجادی، سید مهدی تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالتهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
سلیمانی، توران طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفهای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]
ش
شاهورانی سمنانی، احمد مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
شریفیان، فریدون تبیین نمودهای صریح و جنبههای مستتر نقشآفرینی ارزشها در نظریه برنامهدرسی و برنامهریزی درسی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 223-250]
شهبازیان خونیق، آرش نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
شیخ الاسلامی، راضیه بررسی میزان انطباق آموختههای دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
شیخعلی زاده، سیاوش نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
شیربگی، ناصر ارائه الگوی بومی نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 113-140]
شیهکی تاش، مهیم شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطهی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
ص
صالحی، کیوان واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
صدری، نسترن اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دورهی متوسطهی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]
ط
طالب زاده نوبریان، محسن بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 185-198]
طاهر، محبوبه مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 71-94]
طباطبائی، سید سجاد ارتباط عاملهای شخصیت بر سازماندهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجیگری راهبرد مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
طرهانی، عباس طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]
ع
عارفی، محبوبه طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 27-52]
عالی، مرضیه تحلیل تطبیقی رویکردهای آموزشوپرورش در عصر جهانی شدن : انگارههای تربیتی و الگوهای پیش رو [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 53-90]
عباس پور، عباس کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
عباسی، ذکیا طراحی الگوی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای آموزههای اخلاقی قرآن کریم از دیدگاه تفسیر المیزان بر اساس روش داده بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 99-122]
عباسی، منصوره تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالتهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
عباسیان، حسین طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]
عبدالهی، بیژن طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]
عدلی، فریبا تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالتهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
عربزاده، مهدی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
عزتی، میترا نقش شایستگی اخلاقی مدیران در فضیلت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 31-70]
عزیزی علویجه، افسانه بررسی مولفه های برنامه درسی انسانگرا بر اساس نظریه مک نیل و میزان بهره مندی از آن در روش تدریس معلمین دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 217-242]
عزیزی محمودآباد، مهران ارزشیابی برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
عصاره، علیرضا بررسی مولفه های برنامه درسی انسانگرا بر اساس نظریه مک نیل و میزان بهره مندی از آن در روش تدریس معلمین دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 217-242]
عصاره، علیرضا طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 161-184]
عظیمی، زهرا ارتباط عاملهای شخصیت بر سازماندهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجیگری راهبرد مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
عقیقی بخشایش، حبیبه مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
علی پور، فاطمه نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
علی عسگری، مجید مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
غ
غفاری، زینب اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دورهی متوسطهی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]
ف
فتحی واجارگاه، کوروش طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 27-52]
فلاحی، مرتضی تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاقمداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانشآموزان پایه ششم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 121-144]
فیض، داود معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]
ق
قادری، مصطفی ارائه الگوی بومی نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 113-140]
قادری، هیمن بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 185-198]
قاسم پور، عرفانه واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
قاسمی، علی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
قدم پور، عزت اله اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
قموشی، زهرا نقش شایستگی اخلاقی مدیران در فضیلت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 31-70]
قنبری پور طالمی، فرانک طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 161-184]
ک
کدیور، پروین بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
کرامتی، هادی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
کیامنش، علیرضا سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 35-70]
گ
گراوند، یاسر مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجیگر خود کارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
گلشاهی، بهنام معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]
ل
لطیف زنجانی، مونا مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 71-94]
م
ماهروزاده، طیبه تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالتهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
محسن پور، مریم سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 35-70]
محسنی، هدی سادات مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
محمدآقایی، مهدی گسست نظام دانشگاهی از فرآیند تربیتمعلم: ضرورت پیوند نظریه و عمل [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-34]
محمدیان قریبه، علی اصغر نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
مدنی، سید احمد تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاقمداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانشآموزان پایه ششم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 121-144]
مرادی نجف آبادی، زهرا سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 35-70]
مرزوقی، رحمت اله بررسی میزان انطباق آموختههای دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
مقدم، کاوه اثربخشی کاربرد بازیهای رایانه ای بر خلاقیت و ادراک فضایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 229-256]
ملکی، حسن طراحی الگوی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای آموزههای اخلاقی قرآن کریم از دیدگاه تفسیر المیزان بر اساس روش داده بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 99-122]
منصوری کریانی، رضا مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجیگر خود کارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
مهران، گلنار مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
مهرمحمدی، محمود مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
مهری نژاد، ابوالقاسم اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دورهی متوسطهی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]
میرزا محمدی، محمدحسن تبیین رابطه علم و دین براساس آراء علامه طباطبائی و دلالتهای آن در تدوین روشهای تدریس [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 173-202]
ن
نامور، یوسف طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفهای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]
نصیریان ثمرین، کریم طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفهای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]
نقش، زهرا رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 207-236]
نیلی، محمدرضا ارزشیابی برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
ی
یوسف وند، مهدی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
یوسفی سعیدآبادی، رضا رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری سازی آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 243-272]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد