نمایه نویسندگان

آ

  • آج، آرمان اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
  • آرامش، حامد شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه‌ی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
  • آناهید، ابراهیم نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود گسست نظام دانشگاهی از فرآیند تربیت‌معلم: ضرورت پیوند نظریه‌ و‌ عمل [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-34]
  • استکی، مهناز اثربخشی کاربرد بازیهای رایانه ای بر خلاقیت و ادراک فضایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 229-256]
  • اسماعیل زاده آشینی، محمد مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
  • اعلامی، فرنوش تطابق فناوری‌های وب 2 با طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
  • ایزان، محسن ارائه الگوی بومی نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 113-140]

ب

  • بازرگان، عباس کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • براری، نوری تطابق فناوری‌های وب 2 با طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
  • برزویان، صمد کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • بهشتی، سعید طراحی الگوی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای آموزه‌های اخلاقی قرآن کریم از دیدگاه تفسیر المیزان بر اساس روش داده بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 99-122]

پ

  • پادروند، پیمان اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
  • پورکریمی، جواد نقش شایستگی اخلاقی مدیران در فضیلت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 31-70]
  • پورمحمد قوچانی، کامران اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]

ت

  • تقوایی یزدی، مریم رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری سازی آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 243-272]
  • تقی زاده، محمدرضا تحلیل تطبیقی رویکردهای آموزش‌وپرورش در عصر جهانی شدن : انگاره‌های تربیتی و الگوهای پیش ‌رو [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 53-90]
  • تلخابی، محمود واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
  • تمنایی فر، محمدرضا تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاق‌مداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانش‌آموزان پایه ششم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 121-144]

ث

  • ثمری، عیسی طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]

ج

  • جدی کار، عباس رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری سازی آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 243-272]
  • جعفریان، حسین تبیین رابطه علم و دین براساس آراء علامه طباطبائی و دلالت‌های آن در تدوین روش‌های تدریس [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 173-202]
  • جعفری هرندی، رضا رابطه بلوغ عاطفی، حمایت اجتماعی ادراک شده و جو عاطفی خانواده در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر قم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]
  • جهانگرد، حمیده ارتباط عامل‌های شخصیت بر سازمان‌دهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
  • جهانی، جعفر بررسی میزان انطباق آموخته‌های دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
  • جوانی، حجت الله تحلیل مفهوم خودشناسی و تبیین موانع و راه حل های آن با رویکرد به تربیت اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 145-174]
  • جودی اصفهانحق، آیلار بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 185-198]

چ

  • چناری، محسن طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 27-52]

ح

  • حاج حسینی، منصوره تحلیل تطبیقی رویکردهای آموزش‌وپرورش در عصر جهانی شدن : انگاره‌های تربیتی و الگوهای پیش ‌رو [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 53-90]
  • حاجی آبادی، محمد حسین شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه‌ی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
  • حاجی یخچالی، علیرضا مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
  • حسین خانزاده، عباسعلی مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 71-94]
  • حسینی بافقی، نگار نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 175-202]
  • حسینی خواه، علی مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
  • حقیقت پناه، ازاده اثربخشی کاربرد بازیهای رایانه ای بر خلاقیت و ادراک فضایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 229-256]
  • حیدری، محمدحسین واکاوی دلالتهای تربیتی «قناعت» در مثنوی معنوی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 95-120]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 207-236]
  • خدابنده لو، روح اله مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
  • خدادادیان صومعه، اصغر پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک های هویت و خودپنداره در پسران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهرستان رباط کریم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-160]
  • خراسانی، اباصلت تطابق فناوری‌های وب 2 با طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
  • خسروی بابادی، علی اکبر طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 161-184]

د

  • دانشمند، بدرالسادات ارتباط عامل‌های شخصیت بر سازمان‌دهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
  • درانی، کمال واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
  • دهقانی، مرضیه واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
  • دهقانی، یاسر بررسی میزان انطباق آموخته‌های دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
  • دولت دوست، حسین واکاوی دلالتهای تربیتی «قناعت» در مثنوی معنوی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 95-120]

ر

  • رئوف، کوثر رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 207-236]
  • رئیسی، ابوبکر شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه‌ی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]
  • رجایی موسوی، سیده فاطمه رابطه بلوغ عاطفی، حمایت اجتماعی ادراک شده و جو عاطفی خانواده در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر قم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]
  • رجبی، فهیمه مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
  • رحیمی، مهدی نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 175-202]
  • رحیمیان، حمید کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • رستگار، عباسعلی معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]
  • رشبری دیباور، محمد نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
  • رضا خانی، سیمین دخت پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک های هویت و خودپنداره در پسران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهرستان رباط کریم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-160]
  • رضایی زاده، مرتضی تطابق فناوری‌های وب 2 با طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم و الگوی طراحی آموزشی 5E در آموزش [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 237-289]
  • رمضان ساعتچی، لیلی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دوره‌ی متوسطه‌ی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]
  • رهنما، اکبر تبیین رابطه علم و دین براساس آراء علامه طباطبائی و دلالت‌های آن در تدوین روش‌های تدریس [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 173-202]

ز

  • زارع، زینت کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • زارع، مریم نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 175-202]
  • زارعی، عظیم معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]
  • زین‌آبادی، حسن رضا طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]

س

  • سبحانی، عبدالرضا گسست نظام دانشگاهی از فرآیند تربیت‌معلم: ضرورت پیوند نظریه‌ و‌ عمل [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-34]
  • ستاری، علی تحلیل مفهوم خودشناسی و تبیین موانع و راه حل های آن با رویکرد به تربیت اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 145-174]
  • سجادی، سید مهدی تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
  • سلیمانی، توران طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]

ش

  • شاهورانی سمنانی، احمد مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
  • شریفیان، فریدون تبیین نمودهای صریح و جنبه‌های مستتر نقش‌آفرینی‌ ارزش‌ها در نظریه‌ برنامه‌درسی و برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 223-250]
  • شهبازیان خونیق، آرش نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
  • شیخ الاسلامی، راضیه بررسی میزان انطباق آموخته‌های دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
  • شیخعلی زاده، سیاوش نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
  • شیربگی، ناصر ارائه الگوی بومی نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 113-140]
  • شیهکی تاش، مهیم شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدارس هوشمند (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه‌ی دوم خراسان جنوبی) [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 87-112]

ص

  • صالحی، کیوان واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
  • صدری، نسترن اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دوره‌ی متوسطه‌ی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]

ط

  • طالب زاده نوبریان، محسن بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 185-198]
  • طاهر، محبوبه مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 71-94]
  • طباطبائی، سید سجاد ارتباط عامل‌های شخصیت بر سازمان‌دهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
  • طرهانی، عباس طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]

ع

  • عارفی، محبوبه طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 27-52]
  • عالی، مرضیه تحلیل تطبیقی رویکردهای آموزش‌وپرورش در عصر جهانی شدن : انگاره‌های تربیتی و الگوهای پیش ‌رو [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 53-90]
  • عباس پور، عباس کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • عباسی، ذکیا طراحی الگوی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای آموزه‌های اخلاقی قرآن کریم از دیدگاه تفسیر المیزان بر اساس روش داده بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 99-122]
  • عباسی، منصوره تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
  • عباسیان، حسین طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]
  • عبدالهی، بیژن طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 111-134]
  • عدلی، فریبا تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
  • عربزاده، مهدی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • عزتی، میترا نقش شایستگی اخلاقی مدیران در فضیلت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 31-70]
  • عزیزی علویجه، افسانه بررسی مولفه های برنامه درسی انسانگرا بر اساس نظریه مک نیل و میزان بهره مندی از آن در روش تدریس معلمین دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 217-242]
  • عزیزی محمودآباد، مهران ارزشیابی برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
  • عصاره، علیرضا بررسی مولفه های برنامه درسی انسانگرا بر اساس نظریه مک نیل و میزان بهره مندی از آن در روش تدریس معلمین دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 217-242]
  • عصاره، علیرضا طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 161-184]
  • عظیمی، زهرا ارتباط عامل‌های شخصیت بر سازمان‌دهی مطالعه، استرس و فشار زمانی با میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 71-98]
  • عقیقی بخشایش، حبیبه مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
  • علی پور، فاطمه نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
  • علی عسگری، مجید مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]

غ

  • غفاری، زینب اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دوره‌ی متوسطه‌ی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 27-52]
  • فلاحی، مرتضی تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاق‌مداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانش‌آموزان پایه ششم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 121-144]
  • فیض، داود معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]

ق

  • قادری، مصطفی ارائه الگوی بومی نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 113-140]
  • قادری، هیمن بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 185-198]
  • قاسم پور، عرفانه واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 161-186]
  • قاسمی، علی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • قدم پور، عزت اله اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
  • قموشی، زهرا نقش شایستگی اخلاقی مدیران در فضیلت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 31-70]
  • قنبری پور طالمی، فرانک طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 161-184]

ک

  • کدیور، پروین بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • کرامتی، هادی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهار عاملی هیجانات معلم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • کیامنش، علیرضا سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 35-70]

گ

  • گراوند، یاسر مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
  • گلشاهی، بهنام معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 135-160]

ل

  • لطیف زنجانی، مونا مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 71-94]

م

  • ماهروزاده، طیبه تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-34]
  • محسن پور، مریم سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 35-70]
  • محسنی، هدی سادات مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
  • محمدآقایی، مهدی گسست نظام دانشگاهی از فرآیند تربیت‌معلم: ضرورت پیوند نظریه‌ و‌ عمل [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-34]
  • محمدیان قریبه، علی اصغر نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 203-222]
  • محمدی فشارکی، محسن واکاوی دلالتهای تربیتی «قناعت» در مثنوی معنوی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 95-120]
  • مدنی، سید احمد تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاق‌مداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانش‌آموزان پایه ششم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 121-144]
  • مرادی نجف آبادی، زهرا سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 35-70]
  • مرزوقی، رحمت اله بررسی میزان انطباق آموخته‌های دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 61-86]
  • مقدم، کاوه اثربخشی کاربرد بازیهای رایانه ای بر خلاقیت و ادراک فضایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 229-256]
  • ملکی، حسن طراحی الگوی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای آموزه‌های اخلاقی قرآن کریم از دیدگاه تفسیر المیزان بر اساس روش داده بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 99-122]
  • منصوری کریانی، رضا مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 251-282]
  • مهران، گلنار مطالعه تحلیلی توسعه حرفه ای در آموزش و پرورش پیش دبستانی: مروری بر تحقیقات انجام شده در طی 36 سال گذشته [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
  • مهرمحمدی، محمود مطالعه تطبیقی نگرش دانش آموزان پایه دهم ایرانی و آلمانی به درس ریاضی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 35-60]
  • مهری نژاد، ابوالقاسم اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و تعارض والد-نوجوان دختران دوره‌ی متوسطه‌ی اول شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 187-206]
  • میرزا محمدی، محمدحسن تبیین رابطه علم و دین براساس آراء علامه طباطبائی و دلالت‌های آن در تدوین روش‌های تدریس [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 173-202]

ن

  • نامور، یوسف طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]
  • نصرآبادی، حسنعلی بختیار واکاوی دلالتهای تربیتی «قناعت» در مثنوی معنوی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 95-120]
  • نصیریان ثمرین، کریم طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای «به روش آمیخته» [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 199-228]
  • نقش، زهرا رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 207-236]
  • نیلی، محمدرضا ارزشیابی برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]

ی

  • یوسف وند، مهدی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 203-216]
  • یوسفی سعیدآبادی، رضا رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری سازی آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 243-272]