نمایه نویسندگان

آ

  • آزادنیا، ابوالفضل بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و به‌زیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]

ا

  • ابراهیمی مقدم، ندا شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانش‌آموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعه‌ی موردی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 153-174]
  • احمد آبادی آرانی، نجمه تحلیل مبانی اخلاق و تربیت اخلاقی در دیدگاه ریچارد رورتی و نقد آن از منظر علامه طباطبائی (ره) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 145-172]
  • احمدی، پروین مبانی ارزشیابی براساس نظریه ساخت و سازگرایی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 95-119]
  • احمدی هدایت، حمید تحلیل مبانی اخلاق و تربیت اخلاقی در دیدگاه ریچارد رورتی و نقد آن از منظر علامه طباطبائی (ره) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 145-172]
  • ارمندئی، مریم بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • اژه ای، جواد امید در نگرش دانش آموزان تک والد: فرزندان طلاق [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-52]
  • اسلامی، ادریس بررسی رابطۀ معلّم و شاگرد با تکیه بر رابطۀ من – تو و تجارب عینی آن دراندیشۀ گابریل مارسل [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 183-210]
  • اسلامی، مریم امید در نگرش دانش آموزان تک والد: فرزندان طلاق [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-52]
  • اشرفی، سکینه رابطه مدیریت استعداد و تمایل به ترک خدمت معلمان با نقش میانجی دلبستگی شغلی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 137-162]
  • امانی، جواد ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگی‌های فردی و باورهای شناختی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • امیدیان، مرتضی نقش اهداف پیشرفت، باورهای معرفت شناختی و کیفیت تجارب یادگیری در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 53-70]
  • ایمانی، محسن تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]

ب

  • بابایی، رضا رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
  • برزگر بفرویی، کاظم نقش اهداف پیشرفت، باورهای معرفت شناختی و کیفیت تجارب یادگیری در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 53-70]
  • بستان نجفی، حسین تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
  • بناهان، مریم تربیت معنوی در اندیشه‌های پست‌مدرن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 89-122]
  • بنی اردلان، اسماعیل نگرشی بر رویکردهای متافیزیکی تعلیم و تربیت در زایش تراژدی نیچه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 193-218]

پ

  • پورسلیم، عباس طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-36]
  • پورشافعی، هادی اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیاد‌بخشی نظریه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 211-228]
  • پورشهریاری، مه سیما بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و به‌زیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]

ج

  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره «مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مک‌گیل‌کرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
  • جهان پناه، بیژن طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]

ح

  • حاج حسینی، منصوره امید در نگرش دانش آموزان تک والد: فرزندان طلاق [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-52]
  • حسن پور، فاطمه استفاده از نقاشی ایرانی در آموزش هنر به دانش آموزان متوسطه اول به منظور افزایش خلاقیت بصری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 165-182]
  • حسین خانزاده، عباسعلی نقش انسجام خانواده و تعامل والد-فرزند در تبیین حرمت خود دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 115-136]
  • حسینیان، سیمین تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
  • حسینی منش، زهراالسادات نقش اهداف پیشرفت، باورهای معرفت شناختی و کیفیت تجارب یادگیری در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 53-70]
  • حیدری، سیروس نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 125-151]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 163-186]
  • خامسان، احمد اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیاد‌بخشی نظریه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 211-228]
  • خباره، کبری تحلیل اکتشافی نقش مدیران مدارس درتشکیل و تثبیت گروه‌های رشد حـرفه‌ای مبتنی بر همکاری معلمان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 59-88]

د

  • دشتی، فاطمه نیمرخ های دانش آموزان تک زبانه و دوزبانه براساس مشکلات خواندن و نوشتن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 187-210]

ر

  • رجب بیگی، مجتبی طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
  • رضایی زاده، مرتضی تحلیل بازی گروهی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بنام سفارش غذا در یادگیری همیارانه [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 39-62]
  • رضایی شریف، علی بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
  • رضایی شریف، فاطمه بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
  • رمضانی خمسی، زهرا رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 163-186]
  • رهنما، اکبر تحلیل مبانی اخلاق و تربیت اخلاقی در دیدگاه ریچارد رورتی و نقد آن از منظر علامه طباطبائی (ره) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 145-172]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
  • زندوانیان، احمد ارزیابی جامع مدارس هوشمند دوره متوسطه اول شهر یزد با مدل SWOT [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 189-223]
  • زوار، تقی نیمرخ های دانش آموزان تک زبانه و دوزبانه براساس مشکلات خواندن و نوشتن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 187-210]

س

  • ستاری، علی بررسی و نقد روش تحلیل مفهومی با رویکرد به پوزیتیویسم منطقی در پژوهش های تربیتی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 91-114]
  • سرابی، مرضیه مبانی ارزشیابی براساس نظریه ساخت و سازگرایی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 95-119]
  • سراجی، فرهاد نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 125-151]
  • سعیدی مهر، محمد تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
  • سلطانی، سکینه اثربخشی نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 173-188]
  • سیفی، سید جواد بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]

ش

  • شاکری زنگیر، ابراهیم رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
  • شجاع نوری، فروغ الصباح تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
  • شریفی، اصغر شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانش‌آموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعه‌ی موردی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 153-174]
  • شعبانی ورکی، بختیار «مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مک‌گیل‌کرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
  • شعوری میلانی، زهرا تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 71-96]
  • شمس مورکانی، غلامرضا بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • شیرازی، رحیم بررسی نقش میانجی انتظارات والدین و مشارکت والدین در رابطه بین انتظارات معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم استان آذربایجان غربی در سال 94-95 [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 229-249]
  • شیرزادگان، مریم تحلیل اکتشافی نقش مدیران مدارس درتشکیل و تثبیت گروه‌های رشد حـرفه‌ای مبتنی بر همکاری معلمان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 59-88]

ص

  • صادق زاده، علیرضا تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
  • صمدی، بیتا شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانش‌آموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعه‌ی موردی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 153-174]
  • صمدی، پروین نقش فرهنگ دانشگاهی بر سهیم سازی دانش بین اعضای هیأت علمی مطالعه موردی دانشگاه الزهراء(س) [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 29-50]

ط

  • طالب زاده شوشتری، لیلا اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیاد‌بخشی نظریه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 211-228]
  • طوفانی نژاد، احسان تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]

ع

  • عارفی، محبوبه طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-36]
  • عباس پور، عباس طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
  • عباسیان، حسین فراتحلیل رابطه بین رهبری تحولی مدرسه و رفتار شهروند سازمانی معلمان [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 121-143]
  • عبداللهی ارفع، محمد «مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مک‌گیل‌کرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
  • عبدالهی، بیژن تحلیل اکتشافی نقش مدیران مدارس درتشکیل و تثبیت گروه‌های رشد حـرفه‌ای مبتنی بر همکاری معلمان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 59-88]
  • عدلی، فریبا نقش فرهنگ دانشگاهی بر سهیم سازی دانش بین اعضای هیأت علمی مطالعه موردی دانشگاه الزهراء(س) [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 29-50]
  • عزیزی، مهدی رابطه مدیریت استعداد و تمایل به ترک خدمت معلمان با نقش میانجی دلبستگی شغلی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 137-162]
  • عسگری، زهرا از رنج تا گنج: تحلیل رویکردهای سه گانه به نقش تربیتی رنج [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 51-72]
  • علوی، زینب تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 97-124]
  • علوی لنگرودی، سید کاظم ارزیابی جامع مدارس هوشمند دوره متوسطه اول شهر یزد با مدل SWOT [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 189-223]
  • علیخانی، پرستو تحلیل بازی گروهی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بنام سفارش غذا در یادگیری همیارانه [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 39-62]
  • علی زاده، معصومه ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگی‌های فردی و باورهای شناختی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • عنایتی فر نوین، علی نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 125-151]

غ

  • غضنفری، فیروزه تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 97-124]
  • غیاثی، مهناز بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و به‌زیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]

ف

  • فتحی جناقرد، ملیحه بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
  • فتحی واجارگاه، کورش طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-36]
  • فتوحی، علی رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
  • فرازی، عباس تربیت معنوی در اندیشه‌های پست‌مدرن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 89-122]
  • فرزانه، محمد رابطه مدیریت استعداد و تمایل به ترک خدمت معلمان با نقش میانجی دلبستگی شغلی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 137-162]
  • فرید، ابوالفضل نقش خودکم اظهاری تحصیلی، ناامیدی تحصیلی و رفتار های ایذائی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 219-236]
  • فهیمی هنزایی، حمیده بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و به‌زیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]

ق

  • قاسمی، علی تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
  • قایمی پور، معصومه فراتحلیل رابطه بین رهبری تحولی مدرسه و رفتار شهروند سازمانی معلمان [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 121-143]
  • قدم پور، عزت اله تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 97-124]
  • قلاوندی، حسن ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگی‌های فردی و باورهای شناختی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • قلعه ای، علیرضا بررسی نقش میانجی انتظارات والدین و مشارکت والدین در رابطه بین انتظارات معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم استان آذربایجان غربی در سال 94-95 [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 229-249]
  • قمرانی، امیر اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان، بر خودپنداره و رضایت از مدرسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 251-268]

ک

  • کریمی جوزستانی، لیلا اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان، بر خودپنداره و رضایت از مدرسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 251-268]

گ

  • گودرزپرور، پرناز نگرشی بر رویکردهای متافیزیکی تعلیم و تربیت در زایش تراژدی نیچه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 193-218]

ل

  • لبیبی، محمد مهدی تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]

م

  • محمدی چابکی، رضا از رنج تا گنج: تحلیل رویکردهای سه گانه به نقش تربیتی رنج [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 51-72]
  • مختاری، سهیلا بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • مسعودی، جهانگیر «مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مک‌گیل‌کرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
  • مصرآبادی، جواد نیمرخ های دانش آموزان تک زبانه و دوزبانه براساس مشکلات خواندن و نوشتن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 187-210]
  • معینی کیا، مهدی رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
  • ملکی فاراب، ندا تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
  • ممنون، مینا نقش فرهنگ دانشگاهی بر سهیم سازی دانش بین اعضای هیأت علمی مطالعه موردی دانشگاه الزهراء(س) [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 29-50]
  • مهاجر، یحیی طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
  • مهاجران، بهناز بررسی نقش میانجی انتظارات والدین و مشارکت والدین در رابطه بین انتظارات معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم استان آذربایجان غربی در سال 94-95 [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 229-249]
  • میررحیمی بیداخویدی، مهدیه السادات ارزیابی جامع مدارس هوشمند دوره متوسطه اول شهر یزد با مدل SWOT [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 189-223]
  • میرزایی، فرشته نقش انسجام خانواده و تعامل والد-فرزند در تبیین حرمت خود دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 115-136]

ن

  • نجاتی حاتمیان، لیلا فراتحلیل رابطه بین رهبری تحولی مدرسه و رفتار شهروند سازمانی معلمان [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 121-143]
  • نقش، زهرا رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 163-186]
  • نوروزی، رضا علی از رنج تا گنج: تحلیل رویکردهای سه گانه به نقش تربیتی رنج [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 51-72]
  • نوشادی، ناصر ارائه مدل ساختاری انگیزش تحصیلی و مشغولیت عاطفی: میانجی گری هیجان های پیشرفت [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 123-144]
  • نیکدل، فریبرز ارائه مدل ساختاری انگیزش تحصیلی و مشغولیت عاطفی: میانجی گری هیجان های پیشرفت [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 123-144]
  • نیک نام، نگار استفاده از نقاشی ایرانی در آموزش هنر به دانش آموزان متوسطه اول به منظور افزایش خلاقیت بصری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 165-182]

و

  • وحیدی اصل، مجتبی تحلیل بازی گروهی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بنام سفارش غذا در یادگیری همیارانه [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 39-62]

ه

  • همایونی بخشایش، نسرین تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 71-96]
  • همتی، نگین ارائه مدل ساختاری انگیزش تحصیلی و مشغولیت عاطفی: میانجی گری هیجان های پیشرفت [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 123-144]

ی

  • یارمحمدیان، احمد اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان، بر خودپنداره و رضایت از مدرسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 251-268]
  • یاری قلی، بهبود تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 71-96]