آ
-
آزادنیا، ابوالفضل
بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]
ا
-
ابراهیمی مقدم، ندا
شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانشآموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعهی موردی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 153-174]
-
احمد آبادی آرانی، نجمه
تحلیل مبانی اخلاق و تربیت اخلاقی در دیدگاه ریچارد رورتی و نقد آن از منظر علامه طباطبائی (ره) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 145-172]
-
احمدی، پروین
مبانی ارزشیابی براساس نظریه ساخت و سازگرایی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 95-119]
-
احمدی هدایت، حمید
تحلیل مبانی اخلاق و تربیت اخلاقی در دیدگاه ریچارد رورتی و نقد آن از منظر علامه طباطبائی (ره) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 145-172]
-
ارمندئی، مریم
بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
-
اژه ای، جواد
امید در نگرش دانش آموزان تک والد: فرزندان طلاق [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-52]
-
اسلامی، ادریس
بررسی رابطۀ معلّم و شاگرد با تکیه بر رابطۀ من – تو و تجارب عینی آن دراندیشۀ گابریل مارسل [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 183-210]
-
اسلامی، مریم
امید در نگرش دانش آموزان تک والد: فرزندان طلاق [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-52]
-
اشرفی، سکینه
رابطه مدیریت استعداد و تمایل به ترک خدمت معلمان با نقش میانجی دلبستگی شغلی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 137-162]
-
امانی، جواد
ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگیهای فردی و باورهای شناختی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
-
امیدیان، مرتضی
نقش اهداف پیشرفت، باورهای معرفت شناختی و کیفیت تجارب یادگیری در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 53-70]
-
ایمانی، محسن
تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
ب
-
بابایی، رضا
رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
-
برزگر بفرویی، کاظم
نقش اهداف پیشرفت، باورهای معرفت شناختی و کیفیت تجارب یادگیری در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 53-70]
-
بستان نجفی، حسین
تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
-
بناهان، مریم
تربیت معنوی در اندیشههای پستمدرن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 89-122]
-
بنی اردلان، اسماعیل
نگرشی بر رویکردهای متافیزیکی تعلیم و تربیت در زایش تراژدی نیچه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 193-218]
پ
-
پورسلیم، عباس
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-36]
-
پورشافعی، هادی
اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 211-228]
-
پورشهریاری، مه سیما
بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]
ج
-
جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره
«مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مکگیلکرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
-
جهان پناه، بیژن
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
امید در نگرش دانش آموزان تک والد: فرزندان طلاق [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-52]
-
حسن پور، فاطمه
استفاده از نقاشی ایرانی در آموزش هنر به دانش آموزان متوسطه اول به منظور افزایش خلاقیت بصری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 165-182]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
نقش انسجام خانواده و تعامل والد-فرزند در تبیین حرمت خود دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 115-136]
-
حسینیان، سیمین
تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
-
حسینی منش، زهراالسادات
نقش اهداف پیشرفت، باورهای معرفت شناختی و کیفیت تجارب یادگیری در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 53-70]
-
حیدری، سیروس
نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 125-151]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 163-186]
-
خامسان، احمد
اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 211-228]
-
خباره، کبری
تحلیل اکتشافی نقش مدیران مدارس درتشکیل و تثبیت گروههای رشد حـرفهای مبتنی بر همکاری معلمان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 59-88]
د
-
دشتی، فاطمه
نیمرخ های دانش آموزان تک زبانه و دوزبانه براساس مشکلات خواندن و نوشتن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 187-210]
ر
-
رجب بیگی، مجتبی
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
-
رضایی زاده، مرتضی
تحلیل بازی گروهی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بنام سفارش غذا در یادگیری همیارانه [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 39-62]
-
رضایی شریف، علی
بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
-
رضایی شریف، فاطمه
بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
-
رمضانی خمسی، زهرا
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 163-186]
-
رهنما، اکبر
تحلیل مبانی اخلاق و تربیت اخلاقی در دیدگاه ریچارد رورتی و نقد آن از منظر علامه طباطبائی (ره) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 145-172]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانشآموزان در درس ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
-
زندوانیان، احمد
ارزیابی جامع مدارس هوشمند دوره متوسطه اول شهر یزد با مدل SWOT [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 189-223]
-
زوار، تقی
نیمرخ های دانش آموزان تک زبانه و دوزبانه براساس مشکلات خواندن و نوشتن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 187-210]
س
-
ستاری، علی
بررسی و نقد روش تحلیل مفهومی با رویکرد به پوزیتیویسم منطقی در پژوهش های تربیتی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 91-114]
-
سرابی، مرضیه
مبانی ارزشیابی براساس نظریه ساخت و سازگرایی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 95-119]
-
سراجی، فرهاد
نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 125-151]
-
سعیدی مهر، محمد
تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
-
سلطانی، سکینه
اثربخشی نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 173-188]
-
سیفی، سید جواد
بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
ش
-
شاکری زنگیر، ابراهیم
رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
-
شجاع نوری، فروغ الصباح
تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
-
شریفی، اصغر
شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانشآموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعهی موردی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 153-174]
-
شعبانی ورکی، بختیار
«مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مکگیلکرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
-
شعوری میلانی، زهرا
تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 71-96]
-
شمس مورکانی، غلامرضا
بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
-
شیرازی، رحیم
بررسی نقش میانجی انتظارات والدین و مشارکت والدین در رابطه بین انتظارات معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم استان آذربایجان غربی در سال 94-95 [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 229-249]
-
شیرزادگان، مریم
تحلیل اکتشافی نقش مدیران مدارس درتشکیل و تثبیت گروههای رشد حـرفهای مبتنی بر همکاری معلمان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 59-88]
ص
-
صادق زاده، علیرضا
تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
-
صمدی، بیتا
شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانشآموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعهی موردی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 153-174]
-
صمدی، پروین
نقش فرهنگ دانشگاهی بر سهیم سازی دانش بین اعضای هیأت علمی مطالعه موردی دانشگاه الزهراء(س) [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 29-50]
ط
-
طالب زاده شوشتری، لیلا
اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 211-228]
-
طوفانی نژاد، احسان
تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانشآموزان در درس ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
ع
-
عارفی، محبوبه
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-36]
-
عباس پور، عباس
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
-
عباسیان، حسین
فراتحلیل رابطه بین رهبری تحولی مدرسه و رفتار شهروند سازمانی معلمان [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 121-143]
-
عبداللهی ارفع، محمد
«مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مکگیلکرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
-
عبدالهی، بیژن
تحلیل اکتشافی نقش مدیران مدارس درتشکیل و تثبیت گروههای رشد حـرفهای مبتنی بر همکاری معلمان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 59-88]
-
عدلی، فریبا
نقش فرهنگ دانشگاهی بر سهیم سازی دانش بین اعضای هیأت علمی مطالعه موردی دانشگاه الزهراء(س) [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 29-50]
-
عزیزی، مهدی
رابطه مدیریت استعداد و تمایل به ترک خدمت معلمان با نقش میانجی دلبستگی شغلی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 137-162]
-
عسگری، زهرا
از رنج تا گنج: تحلیل رویکردهای سه گانه به نقش تربیتی رنج [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 51-72]
-
علوی، زینب
تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 97-124]
-
علوی لنگرودی، سید کاظم
ارزیابی جامع مدارس هوشمند دوره متوسطه اول شهر یزد با مدل SWOT [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 189-223]
-
علیخانی، پرستو
تحلیل بازی گروهی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بنام سفارش غذا در یادگیری همیارانه [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 39-62]
-
علی زاده، معصومه
ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگیهای فردی و باورهای شناختی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
-
عنایتی فر نوین، علی
نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 125-151]
غ
-
غضنفری، فیروزه
تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 97-124]
-
غیاثی، مهناز
بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]
ف
-
فتحی جناقرد، ملیحه
بررسی مقدماتی خصوصیات روانسنجی مقیاس چند بعدی رفتار بی توجهی: فرم کودکان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 145-162]
-
فتحی واجارگاه، کورش
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-36]
-
فتوحی، علی
رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
-
فرازی، عباس
تربیت معنوی در اندیشههای پستمدرن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 89-122]
-
فرزانه، محمد
رابطه مدیریت استعداد و تمایل به ترک خدمت معلمان با نقش میانجی دلبستگی شغلی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 137-162]
-
فرید، ابوالفضل
نقش خودکم اظهاری تحصیلی، ناامیدی تحصیلی و رفتار های ایذائی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 219-236]
-
فهیمی هنزایی، حمیده
بررسی رابطه منبع مهار تحصیلی، خودکارآمدی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-28]
ق
-
قاسمی، علی
تبیین و تحلیل تربیت اخلاقی از منظر زیبایی شناختی با تاکید بر آرای متفکران عمل گرایی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
-
قایمی پور، معصومه
فراتحلیل رابطه بین رهبری تحولی مدرسه و رفتار شهروند سازمانی معلمان [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 121-143]
-
قدم پور، عزت اله
تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 97-124]
-
قلاوندی، حسن
ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگیهای فردی و باورهای شناختی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
-
قلعه ای، علیرضا
بررسی نقش میانجی انتظارات والدین و مشارکت والدین در رابطه بین انتظارات معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم استان آذربایجان غربی در سال 94-95 [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 229-249]
-
قمرانی، امیر
اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان، بر خودپنداره و رضایت از مدرسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 251-268]
ک
-
کریمی جوزستانی، لیلا
اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان، بر خودپنداره و رضایت از مدرسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 251-268]
گ
-
گودرزپرور، پرناز
نگرشی بر رویکردهای متافیزیکی تعلیم و تربیت در زایش تراژدی نیچه [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 193-218]
ل
-
لبیبی، محمد مهدی
تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
م
-
محمدی چابکی، رضا
از رنج تا گنج: تحلیل رویکردهای سه گانه به نقش تربیتی رنج [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 51-72]
-
مختاری، سهیلا
بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
-
مسعودی، جهانگیر
«مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی» (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مکگیلکرست) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-37]
-
مصرآبادی، جواد
نیمرخ های دانش آموزان تک زبانه و دوزبانه براساس مشکلات خواندن و نوشتن [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 187-210]
-
معینی کیا، مهدی
رابطه ی بین رفتار شهروندی سازمانی با سکوت سازمانی از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 211-230]
-
ملکی فاراب، ندا
تدوین شاخصها و ترسیم الگوی کارکردهای حمایتی خانواده در اسلام با بهره گیری از تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد چکیده [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 63-93]
-
ممنون، مینا
نقش فرهنگ دانشگاهی بر سهیم سازی دانش بین اعضای هیأت علمی مطالعه موردی دانشگاه الزهراء(س) [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 29-50]
-
مهاجر، یحیی
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه آموزش بزرگسالان روستایی کشور [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 225-249]
-
مهاجران، بهناز
بررسی نقش میانجی انتظارات والدین و مشارکت والدین در رابطه بین انتظارات معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم استان آذربایجان غربی در سال 94-95 [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 229-249]
-
میررحیمی بیداخویدی، مهدیه السادات
ارزیابی جامع مدارس هوشمند دوره متوسطه اول شهر یزد با مدل SWOT [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 189-223]
-
میرزایی، فرشته
نقش انسجام خانواده و تعامل والد-فرزند در تبیین حرمت خود دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 115-136]
ن
-
نجاتی حاتمیان، لیلا
فراتحلیل رابطه بین رهبری تحولی مدرسه و رفتار شهروند سازمانی معلمان [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 121-143]
-
نقش، زهرا
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 163-186]
-
نوروزی، رضا علی
از رنج تا گنج: تحلیل رویکردهای سه گانه به نقش تربیتی رنج [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 51-72]
-
نوشادی، ناصر
ارائه مدل ساختاری انگیزش تحصیلی و مشغولیت عاطفی: میانجی گری هیجان های پیشرفت [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 123-144]
-
نیکدل، فریبرز
ارائه مدل ساختاری انگیزش تحصیلی و مشغولیت عاطفی: میانجی گری هیجان های پیشرفت [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 123-144]
-
نیک نام، نگار
استفاده از نقاشی ایرانی در آموزش هنر به دانش آموزان متوسطه اول به منظور افزایش خلاقیت بصری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 165-182]
و
-
وحیدی اصل، مجتبی
تحلیل بازی گروهی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بنام سفارش غذا در یادگیری همیارانه [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 39-62]
ه
-
همایونی بخشایش، نسرین
تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 71-96]
-
همتی، نگین
ارائه مدل ساختاری انگیزش تحصیلی و مشغولیت عاطفی: میانجی گری هیجان های پیشرفت [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 123-144]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان، بر خودپنداره و رضایت از مدرسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 251-268]
-
یاری قلی، بهبود
تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 71-96]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد