احمدی، غلامعلی و نخستین روحی، ندا (1393) بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنّتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی، فصلنامه روانشناسی مدرسه، 3(3): 7-26.
حبیبی کلیبر، رامین (1393) اثربخشی آموزش راهبرد کمکخواهی بر درک مفاهیم ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی، فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی دانشگاه الزهرا(س)، 10(4): 33-50.
زارعی زوارکی، اسماعیل و طوفانی نژاد، احسان (1390) یادگیری تلفیقی: رویکردی جدید در نظام آموزشی، فصلنامه آموزش عالی، 4(14): 71-87.
شاهرخی، فرزانه.، عیوضی، حق رضا.، باباخانلو، اشرف و شوقی، بهزاد (1395) اثربخشی یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرج، فصلنامه پژوهش اجتماعی، 9(33): 71-84.
صمدی، پروین و احمدی، مریم (1394). تبیین نقاط قوت و ضعف کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) از منظر خاستگاه برنامه درسی، فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی، 11( 2): 69-104
طوفانی نژاد، احسان و هوشمندجا، منیژه (1395) از یادگیری الکترونیکی تا یادگیری تلفیقی، مجموعه مقالات سومین همایش بینالمللی تحقیقات آموزش و پرورش. تهران: هم میهن. صص 315-325.
عطاران، محمد (1385). رایانه و تعلیم و تربیت: مبانی نظری و کاربردی رایانه در تعلیم و تربیت، تهران: محراب قلم.
گریسون، رندی و آندرسون، تری. (1384). یادگیری الکترونیک در قرن بیست و یکم: مبانی نظری و عملی، ترجمۀ اسماعیل زارعیزوارکی و سعید صفایی موحد، تهران: علوم و فنون.
مک دونالد، ژانت (1388). راهنمای عملی یادگیری و تدریس تلفیقی( در نظام آموزش حضوری و از راه دور)، ترجمۀ اسماعیل زارعی زوارکی، وحید صالحی، تهران: دانشگاه علامهطباطبایی.
Al-Qahtani, A. A.Y. & Higgins, S. E. (2013). Effects of traditional, blended and e-learning on students’ achievement in higher education, Journal of Computer Assisted Learning, 29, 220–234.
Bonk C.J. & Graham C.R. (2005). Handbook of blended learning: Global Perspectives, local designs. University of Alabama at Birmingham , Retrieved October 12, 2010 from http://www.uab.edu/it/instructional/technology/docs/blended_learning_systems.pdf.
Bowers, J. & Kumar, P. (2015). Students' perceptions of teaching and social presence: A comparative analysis of face-to-face and online learning environments. International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies (IJWLTT), 10(1): 27-44.
Cheah, H. M. & Lim, K. Y. (2016). Mediating approaches to the use of ICT in teaching and learning through the lenses of ‘craft’and ‘industrial’educator. Journal of Computers in Education, 3(1): 21-31.
Chen Clement C. & Jones. Keith T. (2007). Blended Learning vs. Traditional Classroom Settings: Assessing Effectiveness and Student Perceptions in an MBA Accounting Course, The Journal of Educators Online, 4(1) 2007.
Choi, M. Y. & Han, T. I. (2015). A Comparison of Learning Effectiveness in Face-to-face versus Blended Learning of TOEIC. Journal of Digital Convergence, 13(10): 517-525.
Demirer, V. & Sahin, I. (2013). Effect of blended learning environment on transfer of learning: an experimental study. Journal of Computer Assisted Learning, 29(6): 518-529.
Driscoll, M. & Van Barneveld, A. (2015). Applying learning theory to mobile learning. American Society for Training & Development.
Farmer Robert & Nobes Carolyn. (2006). Extending the Campus Reach: To Local and Global Community using Innovative Teaching Technologies, Mount Saint Vincent University, Canada.
Graham, C. R. (2006). Blended learning systems: Definition, current trends, and future directions. In C. J. Bonk and C. R. Graham (Eds.), Handbook of Blended Learning: Global Perspectives, Local Designs. San Francisco, CA: Pfeiffer Publishing.
Krasnova, T. (2015). A paradigm shift: Blended learning integration in Russian higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 166, 399-403.
McCutcheon, K., Lohan, M., Traynor, M. & Martin, D. (2015). A systematic review evaluating the impact of online or blended learning vs. face‐to‐face learning of clinical skills in undergraduate nurse education. Journal of advanced nursing, 71(2): 255-270.
Oakley Burks, (2008). Blended Learning: A New Approach in Higher Education, University of Illinois at Springfield, http://www.burksoakley.com/
Resta, P. (2015). Information and communication technologies in teacher education, division of higher education. Paris: UNESCO.
Swoboda, A. & Feiler, L. (2016). Measuring the Effect of Blended Learning: Evidence from a Selective Liberal Arts College. The American Economic Review, 106(5): 368-372.
Twigg, C. A. (2013). Improving learning and reducing costs: Outcomes from changing the equation. Change: The Magazine of Higher Learning, 45(4): 6-14.
Yang, H. H., Zhu, S. & MacLeod, J. (2016). Collaborative Teaching Approaches: Extending Current Blended Learning Models. In International Conference on Blending Learning (pp. 49-59). Springer International Publishing.