آ
-
آراسته، حمید رضا
طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
-
آناهید، ابراهیم
نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
-
آهنچیان، محمدرضا
مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 29-74]
ا
-
احمدغلامی، محمد
واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 173-194]
-
احمدی، جواد
بررسی پیشایندها و پیامد سازمانی یادگیری حرفه ای معلمان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 193-216]
-
احمدی، حسن
چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
-
احمدی، محسن
نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
-
اردلان، محمد رضا
نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
-
اصغر زاده، وجیهه
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و سبک های یادگیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-115]
-
امام جمعه، محمدرضا
تاثیر آموزش فلسفه ورزی بر تفکر مراقبتی دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 69-88]
-
امامی پور، سوزان
اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
-
امانی، مرتضی
نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
ب
-
باردل، محمد
مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 153-168]
-
بازرگان، عباس
استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
-
باغداساریانس، آنیتا
اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
-
باقریان فر، مصطفی
مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 29-74]
-
باوی، ساسان
مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
-
بختیار پور، سعید
مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
-
بختیار نصرآبادی، حسن علی
واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 173-194]
-
بدری، رحیم
واکاوی سازههای مثبت روانشناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونیسازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراکشده در رابطه نیازهای بنیادین روانشناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
-
بدری، رحیم
تاثیر ذهن آگاهی و قدردانی از خداوند بر تابآوری دانشجویان: نقش واسطهایی شوخ-طبعی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 111-133]
-
برخورداری، رمضان
تحلیل گفتمان انتقادی «بیماری» در اسناد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
بناهان قمی، مریم
مقایسه تطبیقی مولفه های تربیت شهروندی در فضای مجازی و حقیقی با نگاهی بر فرصت ها و تهدیدها [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 183-216]
پ
-
پاشا، رضا
مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
-
پیمان نیا، بهرام
اثربخشی ماتریکس پذیرش، تعهد با شفقت بر تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 217-236]
ت
-
تقییان، حسن
استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
ج
-
جعفری، سپیده
طراحی و اعتباریابی الگوی بینالمللی شدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 27-48]
-
جعفری ثانی، حسین
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
-
جمشیدی، عطیه
تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 95-120]
ح
-
حسنی، رفیق
ارائه الگوی بومی رهبری مراقبتی مدیران مدارس [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 121-152]
-
حسنی، رفیق
تدوین و آزمون مدل ظرفیت مدارس برای مشارکت والدین [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 225-248]
-
حسنی، ژینو
تدوین و آزمون مدل ظرفیت مدارس برای مشارکت والدین [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 225-248]
-
حسین پوری، عارف
واکاوی سازههای مثبت روانشناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونیسازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراکشده در رابطه نیازهای بنیادین روانشناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
-
حسینیان، سیمین
چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
-
حمیدی، فریده
تاثیر آموزش فلسفه ورزی بر تفکر مراقبتی دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 69-88]
-
حیدری، محمدحسین
واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 173-194]
-
حیدری سورشجانی، نسرین
نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
خ
-
خدایی، ابراهیم
ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکلگیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفهای [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-44]
-
خدایی، ابراهیم
استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
-
خراسانی، اباصلت
طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
-
خسروی، مهدیه
تبیین مولفه های حقوق شهروندی در سند برنامه درسی ملی با تاکید بر روش آنتروپی شانون [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 121-146]
-
خشنود، هوشنگ
مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
-
خورسندی، علی
تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-28]
-
خوی نژاد، غلامرضا
اثربخشی آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 191-212]
د
-
داودی، رسول
اثربخشی سند تحول در سطح مدرسه از منظر بومی در مدل مدرسه محوری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 153-181]
-
داوودیان، ام لیلا
مقایسه تطبیقی مولفه های تربیت شهروندی در فضای مجازی و حقیقی با نگاهی بر فرصت ها و تهدیدها [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 183-216]
-
درانی، کمال
تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 95-120]
-
دهقانی، مرضیه
تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 95-120]
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
-
دیسناد، فرخنده
بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالتهای آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]
ر
-
رجایی، علیرضا
اثربخشی آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 191-212]
-
رحمانی، محمدنور
ارائه مدل ارتقاء شایستگیهای کارآفرینی در هنرستانها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]
-
رحیمیان، حمید
طراحی و اعتباریابی الگوی بینالمللی شدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 27-48]
ز
-
زارعی، احمد
شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
س
-
ستاری، علی
مقایسه تطبیقی مولفه های تربیت شهروندی در فضای مجازی و حقیقی با نگاهی بر فرصت ها و تهدیدها [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 183-216]
-
سرداری، باقر
اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 49-67]
-
سرمدی، محمدرضا
بررسی نقش علمگرایی در زوال معنویت با رویکرد انسانشناسانه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 217-240]
-
سلیمانی، اسماعیل
چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
ش
-
شعبانی ورکی، بختیار
توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 249-282]
-
شکوری مغانی، سعید
توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 249-282]
-
شهبازیان خونیق، آرش
نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
-
شیخعلی زاده، سیاوش
نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
-
شیربگی، ناصر
ارائه الگوی بومی رهبری مراقبتی مدیران مدارس [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 121-152]
ص
-
صالحی، کیوان
ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکلگیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفهای [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-44]
-
صالحی، کیوان
شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
-
صفایی مقدم، مسعود
بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالتهای آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]
-
صمدی، پروین
تبیین مولفه های حقوق شهروندی در سند برنامه درسی ملی با تاکید بر روش آنتروپی شانون [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 121-146]
ض
-
ضرابی، ساسان
اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
ط
-
طالبی، سبا
اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 49-67]
ع
-
عباس پور، عباس
تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-28]
-
عباس پور، عباس
طراحی و اعتباریابی الگوی بینالمللی شدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 27-48]
-
عبدالملکی، جمال
نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
-
عدلی، فریبا
در جستجوی درک مولفه های فرهنگ رشته علوم انسانی در دانشگاه های شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
-
عزیزی، اسما
طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
-
عسگری، زهرا
تحلیل گفتمان انتقادی «بیماری» در اسناد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
علی پور، فاطمه
نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
ف
-
فاریابی، مهدی
اثربخشی سند تحول در سطح مدرسه از منظر بومی در مدل مدرسه محوری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 153-181]
-
فریدزاده، رضا
واکاوی عوامل نهادی زیستبوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
-
فقیهی، مسعود
ارائه مدل ارتقاء شایستگیهای کارآفرینی در هنرستانها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]
ق
-
قادری شیخی آبادی، مریم
تحلیل همبستگی رهبری مثبت گرا و رهبری هوشمند با کارآفرینی مدارس: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 237-258]
-
قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل
بررسی پیشایندها و پیامد سازمانی یادگیری حرفه ای معلمان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 193-216]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
اعتبار سنجی مولفه های دانشگاه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 147-172]
-
قورچیان، نادر قلی
ارائه مدل ارتقاء شایستگیهای کارآفرینی در هنرستانها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]
ک
-
کبیری، مسعود
استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
-
کرمی، مرتضی
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
-
کریمیان، زهرا
ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکلگیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفهای [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-44]
-
کمالی، نقی
اثربخشی سند تحول در سطح مدرسه از منظر بومی در مدل مدرسه محوری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 153-181]
-
کیخا، بتول
تربیت اخلاقی در فضای مجازی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه الزهراء) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 241-272]
-
کیهان، جواد
اثربخشی بازی جورچین رایانهای بر دقت، سرعت، یادگیری و پایداری یادگیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان سلماس [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 167-189]
گ
-
گلشنی، فاطمه
اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
-
گل محمد نژاد بهرامی، غلامرضا
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و سبک های یادگیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-115]
م
-
محمدی الیاسی، قنبر
واکاوی عوامل نهادی زیستبوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
-
محمدیان قریبه، علی اصغر
نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
-
محمدی پویا، سهراب
شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
-
محمودی، فیروز
مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 153-168]
-
مرادی، کیوان
تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-28]
-
مرادی، محمدعلی
واکاوی عوامل نهادی زیستبوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
-
مرعشی، سید منصور
بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالتهای آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]
-
مصباحی جمشید، پرستو
بررسی نقش علمگرایی در زوال معنویت با رویکرد انسانشناسانه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 217-240]
-
مصلح، سید قاسم
واکاوی سازههای مثبت روانشناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونیسازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراکشده در رابطه نیازهای بنیادین روانشناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
-
معلم، مهناز
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
-
مقدمزاده، علی
استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
-
ملامحمدی، آمنه
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
-
مهران، گلنار
در جستجوی درک مولفه های فرهنگ رشته علوم انسانی در دانشگاه های شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
-
مومن پور، نیشتمان
بررسی پیشایندها و پیامد سازمانی یادگیری حرفه ای معلمان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 193-216]
ن
-
ناظمی، سید محمدرضا
اثربخشی آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 191-212]
-
نامی، امیر
تاثیر آموزش فلسفه ورزی بر تفکر مراقبتی دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 69-88]
-
نامی، کلثوم
ارائه مدل ارتقاء شایستگیهای کارآفرینی در هنرستانها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]
-
نجاریان، زکیه
تاثیر ذهن آگاهی و قدردانی از خداوند بر تابآوری دانشجویان: نقش واسطهایی شوخ-طبعی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 111-133]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 29-74]
-
نصیری، فخرالسادات
تحلیل همبستگی رهبری مثبت گرا و رهبری هوشمند با کارآفرینی مدارس: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 237-258]
-
نظری، علی
ارائه الگوی بومی رهبری مراقبتی مدیران مدارس [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 121-152]
-
نعمتی، شهروز
واکاوی سازههای مثبت روانشناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونیسازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراکشده در رابطه نیازهای بنیادین روانشناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
-
نوری پور لیاولی، رقیه
چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
ه
-
هاشمی، سید جلال
بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالتهای آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]
ی
-
یداللهی فارسی، جهانگیر
واکاوی عوامل نهادی زیستبوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
-
یزدی درمنکی، مرضیه
در جستجوی درک مولفه های فرهنگ رشته علوم انسانی در دانشگاه های شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد