نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمید رضا طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
  • آناهید، ابراهیم نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
  • آهنچیان، محمدرضا مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 29-74]

ا

  • احمدغلامی، محمد واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ‏‏ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 173-194]
  • احمدی، جواد بررسی پیشایندها و پیامد سازمانی یادگیری حرفه ای معلمان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 193-216]
  • احمدی، حسن چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
  • احمدی، محسن نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
  • اردلان، محمد رضا نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
  • اصغر زاده، وجیهه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و سبک های یادگیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-115]
  • امام جمعه، محمدرضا تاثیر آموزش فلسفه ورزی بر تفکر مراقبتی دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 69-88]
  • امامی پور، سوزان اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
  • امانی، مرتضی نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]

ب

  • باردل، محمد مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 153-168]
  • بازرگان، عباس استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
  • باغداساریانس، آنیتا اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
  • باقریان فر، مصطفی مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 29-74]
  • باوی، ساسان مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
  • بختیار پور، سعید مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
  • بختیار نصرآبادی، حسن علی واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ‏‏ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 173-194]
  • بدری، رحیم واکاوی سازه‌های مثبت روان‌شناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده در رابطه نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
  • بدری، رحیم تاثیر ذهن آگاهی و قدردانی از خداوند بر تاب‌آوری دانشجویان: نقش واسطه‌ایی شوخ-طبعی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 111-133]
  • برخورداری، رمضان تحلیل گفتمان انتقادی «بیماری» در اسناد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • بناهان قمی، مریم مقایسه تطبیقی مولفه های تربیت شهروندی در فضای مجازی و حقیقی با نگاهی بر فرصت ها و تهدیدها [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 183-216]

پ

  • پاشا، رضا مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
  • پیمان نیا، بهرام اثربخشی ماتریکس پذیرش، تعهد با شفقت بر تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 217-236]

ت

  • تقییان، حسن استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]

ج

  • جعفری، سپیده طراحی و اعتباریابی الگوی بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 27-48]
  • جعفری ثانی، حسین ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
  • جمشیدی، عطیه تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 95-120]

ح

  • حسنی، رفیق ارائه الگوی بومی رهبری مراقبتی مدیران مدارس [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 121-152]
  • حسنی، رفیق تدوین و آزمون مدل ظرفیت مدارس برای مشارکت والدین [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 225-248]
  • حسنی، ژینو تدوین و آزمون مدل ظرفیت مدارس برای مشارکت والدین [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 225-248]
  • حسین پوری، عارف واکاوی سازه‌های مثبت روان‌شناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده در رابطه نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
  • حسینیان، سیمین چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
  • حمیدی، فریده تاثیر آموزش فلسفه ورزی بر تفکر مراقبتی دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 69-88]
  • حیدری، محمدحسین واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ‏‏ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 173-194]
  • حیدری سورشجانی، نسرین نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]

خ

  • خدایی، ابراهیم ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکل‌گیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-44]
  • خدایی، ابراهیم استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
  • خراسانی، اباصلت طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
  • خسروی، مهدیه تبیین مولفه های حقوق شهروندی در سند برنامه درسی ملی با تاکید بر روش آنتروپی شانون [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 121-146]
  • خشنود، هوشنگ مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 195-224]
  • خورسندی، علی تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-28]
  • خوی نژاد، غلامرضا اثربخشی آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 191-212]

د

  • داودی، رسول اثربخشی سند تحول در سطح مدرسه از منظر بومی در مدل مدرسه محوری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 153-181]
  • داوودیان، ام لیلا مقایسه تطبیقی مولفه های تربیت شهروندی در فضای مجازی و حقیقی با نگاهی بر فرصت ها و تهدیدها [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 183-216]
  • درانی، کمال تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 95-120]
  • دهقانی، مرضیه تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 95-120]
  • دهقانی، مرضیه شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
  • دیسناد، فرخنده بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالت‌های آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]

ر

  • رجایی، علیرضا اثربخشی آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 191-212]
  • رحمانی، محمدنور ارائه مدل ارتقاء شایستگی‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]
  • رحیمیان، حمید طراحی و اعتباریابی الگوی بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 27-48]

ز

  • زارعی، احمد شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]

س

  • ستاری، علی مقایسه تطبیقی مولفه های تربیت شهروندی در فضای مجازی و حقیقی با نگاهی بر فرصت ها و تهدیدها [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 183-216]
  • سرداری، باقر اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 49-67]
  • سرمدی، محمدرضا بررسی نقش علم‌گرایی در زوال معنویت با رویکرد انسان‌شناسانه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 217-240]
  • سلیمانی، اسماعیل چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 249-282]
  • شکوری مغانی، سعید توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 249-282]
  • شهبازیان خونیق، آرش نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
  • شیخعلی زاده، سیاوش نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
  • شیربگی، ناصر ارائه الگوی بومی رهبری مراقبتی مدیران مدارس [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 121-152]

ص

  • صالحی، کیوان ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکل‌گیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-44]
  • صالحی، کیوان شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
  • صفایی مقدم، مسعود بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالت‌های آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]
  • صمدی، پروین تبیین مولفه های حقوق شهروندی در سند برنامه درسی ملی با تاکید بر روش آنتروپی شانون [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 121-146]

ض

  • ضرابی، ساسان اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]

ط

  • طالبی، سبا اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 49-67]

ع

  • عباس پور، عباس تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-28]
  • عباس پور، عباس طراحی و اعتباریابی الگوی بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 27-48]
  • عبدالملکی، جمال نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمر معلمان مدارس هوشمند منطقه پنج شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 117-144]
  • عدلی، فریبا در جستجوی درک مولفه های فرهنگ رشته علوم انسانی در دانشگاه های شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • عزیزی، اسما طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
  • عسگری، زهرا تحلیل گفتمان انتقادی «بیماری» در اسناد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • علی پور، فاطمه نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]

ف

  • فاریابی، مهدی اثربخشی سند تحول در سطح مدرسه از منظر بومی در مدل مدرسه محوری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 153-181]
  • فریدزاده، رضا واکاوی عوامل نهادی زیست‌بوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
  • فقیهی، مسعود ارائه مدل ارتقاء شایستگی‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]

ق

ک

  • کبیری، مسعود استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
  • کرمی، مرتضی ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
  • کریمیان، زهرا ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکل‌گیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-44]
  • کمالی، نقی اثربخشی سند تحول در سطح مدرسه از منظر بومی در مدل مدرسه محوری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 153-181]
  • کیخا، بتول تربیت اخلاقی در فضای مجازی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه الزهراء) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 241-272]
  • کیهان، جواد اثربخشی بازی‌ جورچین رایانه‌ای بر دقت، سرعت، یادگیری و پایداری یادگیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان سلماس [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 167-189]

گ

  • گلشنی، فاطمه اثربخشی نرم افزار اصلاح سوگیری توجه بر خوشبینی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 169-192]
  • گل محمد نژاد بهرامی، غلامرضا اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و سبک های یادگیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-115]

م

  • محمدی الیاسی، قنبر واکاوی عوامل نهادی زیست‌بوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
  • محمدیان قریبه، علی اصغر نقش تشخیصی هوش اجتماعی، قلدری و بهزیستی تحصیلی در انزوای اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 135-151]
  • محمدی پویا، سهراب شناسایی راهبردهای موجودِ جلب مشارکت والدین در مدارس متوسطه؛ با تأکید بر ابعاد مشارکتی اپستین [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 57-89]
  • محمودی، فیروز مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 153-168]
  • مرادی، کیوان تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-28]
  • مرادی، محمدعلی واکاوی عوامل نهادی زیست‌بوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
  • مرعشی، سید منصور بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالت‌های آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]
  • مصباحی جمشید، پرستو بررسی نقش علم‌گرایی در زوال معنویت با رویکرد انسان‌شناسانه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 217-240]
  • مصلح، سید قاسم واکاوی سازه‌های مثبت روان‌شناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده در رابطه نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
  • معلم، مهناز ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
  • مقدم‌زاده، علی استفاده از سنجش شناختی تشخیص برای سنجش نوشتن در دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 35-56]
  • ملامحمدی، آمنه ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-120]
  • مهران، گلنار در جستجوی درک مولفه های فرهنگ رشته علوم انسانی در دانشگاه های شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • مومن پور، نیشتمان بررسی پیشایندها و پیامد سازمانی یادگیری حرفه ای معلمان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 193-216]

ن

  • ناظمی، سید محمدرضا اثربخشی آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 191-212]
  • نامی، امیر تاثیر آموزش فلسفه ورزی بر تفکر مراقبتی دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 69-88]
  • نامی، کلثوم ارائه مدل ارتقاء شایستگی‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 213-243]
  • نجاریان، زکیه تاثیر ذهن آگاهی و قدردانی از خداوند بر تاب‌آوری دانشجویان: نقش واسطه‌ایی شوخ-طبعی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 111-133]
  • نصراصفهانی، احمدرضا مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 29-74]
  • نصیری، فخرالسادات تحلیل همبستگی رهبری مثبت گرا و رهبری هوشمند با کارآفرینی مدارس: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 237-258]
  • نظری، علی ارائه الگوی بومی رهبری مراقبتی مدیران مدارس [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 121-152]
  • نعمتی، شهروز واکاوی سازه‌های مثبت روان‌شناختی در حوزه مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده: نقش واسطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده در رابطه نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش آموزان نوجوان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-25]
  • نوری پور لیاولی، رقیه چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]

ه

  • هاشمی، سید جلال بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالت‌های آن در آموزش تفکر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 145-166]

ی

  • یداللهی فارسی، جهانگیر واکاوی عوامل نهادی زیست‌بوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 91-110]
  • یزدی درمنکی، مرضیه در جستجوی درک مولفه های فرهنگ رشته علوم انسانی در دانشگاه های شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • یمنی دوزی سرخابی، محمد طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]