نمایه نویسندگان

آ

  • آذری، همایون رابطه بین عزّت نفس مدیران و اثربخشی مدارس متوسطه دخترانه شهر کرمان در سال تحصیلی 91-90 [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 142-165]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری تأثیر آموزش امکان‌اندیشی بر خلاّقیّت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 9-28]
  • احمدی، حبیب بررسی زمینه‌های توسعه آموزش مجازی در دانشگاه کردستان: حرکت به سوی برنامه‌ریزی برای ارائه یک چارچوب راهبردی مناسب [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 9-34]
  • اخوت، عطیه تأثیر آموزش امکان‌اندیشی بر خلاّقیّت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 9-28]
  • البرزی، محبوبه رابطه الگو‌های ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خلاّقیّت هیجانی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 35-63]
  • الله کرمی، آزاد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عزّت نفس دانش‌آموزان پسر سوم راهنمایی شهرستان قدس [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 85-108]
  • امیر تیموری، محمد حسن اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عزّت نفس دانش‌آموزان پسر سوم راهنمایی شهرستان قدس [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 85-108]
  • امیرتیموری، محمدحسن بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 57-75]
  • امیری‌مقدم، سهیلا نقش تعداد هجاهای کلمه در پیش نیازهای یادگیری خواندن: شواهدی از آگاهی واج شناختی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 35-50]
  • امین خندقی، مقصود تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آن‌ها: غنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 51-76]
  • ایمانی، محسن تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیت‌زدایی اخلاقی و مؤلّفه‌های آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]

ب

  • بدلی، مهدی بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 57-75]
  • بناهان، مریم تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیت‌زدایی اخلاقی و مؤلّفه‌های آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
  • بهرامی، محمود رابطه الگو‌های ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خلاّقیّت هیجانی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 35-63]
  • بهشتی راد، رقیه بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیّت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 119-145]

پ

  • پیری، موسی رابطه کاربست یادگیری فعال با باورهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 30-53]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، عزیزاله بررسی میزان خلّاقیّت در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 77-92]

ج

  • جعفری، مجید تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
  • جعفریان، سکینه بررسی نیمرخ سواد اطلاعاتی، تفکّر انتقادی و عزّت نفس تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از لحاظ پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 54-74]
  • جوادیان، زهرا نقش واسطه‌ای رضایت شغلی در رابطه سیاست‌های انگیزشی و تنبیهی در ارزیابی عملکرد با ترک خدمت درآموزش و پرورش [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 9-33]
  • جوادی پور، محمد آسیب‌شناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 93-118]

خ

  • خلیجیان، صدف تأثیر مؤلّفه‌های رهبری امنیت‌مدار بر احساس امنیت روانی کارکنان:نقش میانجی اثربخشی رهبری [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 34-55]

د

  • دانای طوسی، مریم نقش تعداد هجاهای کلمه در پیش نیازهای یادگیری خواندن: شواهدی از آگاهی واج شناختی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 35-50]

ر

  • رضاپورلاکانی، سپیده تحلیل محتوای شاخص‌های یادگیری کتاب‌های آموزشی گروه‌های مطالعاتی پیگیر سواد سازمان نهضت سوادآموزی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 109-130]
  • رضایی، کوثر اثربخشی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر افزایش رضایت از سرپرستی و همکاران معلمان زن [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 147-164]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 57-75]
  • زرانی نژاد شیرازی ***، آیدا پژوهش کیفی، حلقه مفقوده‌ای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]

س

  • سپندار، محدثه تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آن‌ها: غنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 51-76]
  • سجادی، سید مهدی تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیت‌زدایی اخلاقی و مؤلّفه‌های آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
  • سعیدی پور، بهمن بررسی نیمرخ سواد اطلاعاتی، تفکّر انتقادی و عزّت نفس تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از لحاظ پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 54-74]
  • سلطانزاده، وحید مطالعه تکیه ‌گاه‌های شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با جامعه‌پذیری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 9-34]
  • سودانی، منصور اثربخشی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر افزایش رضایت از سرپرستی و همکاران معلمان زن [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 147-164]
  • سیدی اندی، سیده معصومه تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 76-93]
  • سیفی، غلامعلی تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آن‌ها: غنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 51-76]

ش

  • شمس، غلامرضا تأثیر مؤلّفه‌های رهبری امنیت‌مدار بر احساس امنیت روانی کارکنان:نقش میانجی اثربخشی رهبری [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 34-55]

ص

  • صادق‌زاده قمصری، و علیرضا تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیت‌زدایی اخلاقی و مؤلّفه‌های آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
  • صبری، مصطفی رابطه الگو‌های ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خلاّقیّت هیجانی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 35-63]
  • صمدی، پروین آسیب‌شناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 93-118]

ع

  • عباسی، حبیبه پژوهش کیفی، حلقه مفقوده‌ای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
  • عبداله زاده، علی اکبر مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دوره‌های یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانش‌آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 65-84]
  • عدلی، فریبا ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیر‌دولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سرو‌کوال [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 151-174]
  • عزیزی، نعمت الله بررسی زمینه‌های توسعه آموزش مجازی در دانشگاه کردستان: حرکت به سوی برنامه‌ریزی برای ارائه یک چارچوب راهبردی مناسب [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 9-34]
  • عطاری، یوسفعلی اثربخشی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر افزایش رضایت از سرپرستی و همکاران معلمان زن [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 147-164]

غ

  • غلامی، خلیل بررسی زمینه‌های توسعه آموزش مجازی در دانشگاه کردستان: حرکت به سوی برنامه‌ریزی برای ارائه یک چارچوب راهبردی مناسب [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 9-34]

ف

  • فرقدانی، آزاده بررسی اثرات اصلی و تعاملی سبک‌های دفاعی و ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان و نوع مکانیزم دفاعی مرتبط با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 95-115]

ق

  • قبادی، لیلا رابطه کاربست یادگیری فعال با باورهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 30-53]
  • قدرتی، مهدی تحلیل محتوای شاخص‌های یادگیری کتاب‌های آموزشی گروه‌های مطالعاتی پیگیر سواد سازمان نهضت سوادآموزی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 109-130]
  • قلاوندی، حسن مطالعه تکیه ‌گاه‌های شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با جامعه‌پذیری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 9-34]
  • قلاوندی، حسن بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیّت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 119-145]
  • قلعه‌ای، علیرضا بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیّت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 119-145]

ک

  • کنعانی، مصطفی بررسی تأثیر کنترل بار شناختی وارده بر حافظه بر میزان یادگیری و یادداری دستور زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 105-132]
  • کیان ارثی، فرحناز تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 76-93]

گ

  • گل‌پرور، محسن نقش واسطه‌ای رضایت شغلی در رابطه سیاست‌های انگیزشی و تنبیهی در ارزیابی عملکرد با ترک خدمت درآموزش و پرورش [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 9-33]
  • گنجی، کامران بررسی اثرات اصلی و تعاملی سبک‌های دفاعی و ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان و نوع مکانیزم دفاعی مرتبط با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 95-115]

ل

  • لسانی، مهدی رابطه بین عزّت نفس مدیران و اثربخشی مدارس متوسطه دخترانه شهر کرمان در سال تحصیلی 91-90 [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 142-165]
  • لطفی، مهرانگیز آسیب‌شناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 93-118]

م

  • مبارکی، محمد حسن بررسی میزان خلّاقیّت در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 77-92]
  • محتشمی، سیده نسیبه بررسی اثرات اصلی و تعاملی سبک‌های دفاعی و ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان و نوع مکانیزم دفاعی مرتبط با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 95-115]
  • محققی، حسین تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
  • محمدی، شیرکوه پژوهش کیفی، حلقه مفقوده‌ای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
  • مخاطب، محمد تحلیل محتوای شاخص‌های یادگیری کتاب‌های آموزشی گروه‌های مطالعاتی پیگیر سواد سازمان نهضت سوادآموزی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 109-130]
  • مردانشاهی، محمد مهدی بررسی میزان خلّاقیّت در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 77-92]
  • مفیدی، فرخنده تأثیر آموزش امکان‌اندیشی بر خلاّقیّت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 9-28]
  • مکوند حسینی، شاهرخ تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 76-93]
  • مهرابی‌زاده هنرمند، مهناز رابطه علی بین کمرویی و تنهایی با میانجیگری سبک‌های شوخ‌طبعی (خود ارزنده‌سازانه و پیوندجویانه) و عزّت‌نفس در دانش‌آموزان دختر شهرستان نجف‌آباد [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
  • موسی رمضانی، سونیا بررسی تأثیر کنترل بار شناختی وارده بر حافظه بر میزان یادگیری و یادداری دستور زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 105-132]
  • میرزامحمدی، محمد حسن مبادی و غایات فلسفه فارابی و دلالت‌های آن در اهداف تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 133-154]

ن

  • نجف‌آبادی، فاطمه نادی رابطه علی بین کمرویی و تنهایی با میانجیگری سبک‌های شوخ‌طبعی (خود ارزنده‌سازانه و پیوندجویانه) و عزّت‌نفس در دانش‌آموزان دختر شهرستان نجف‌آباد [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
  • نظرزاده زارع، محسن پژوهش کیفی، حلقه مفقوده‌ای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
  • نظری، رقیه ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیر‌دولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سرو‌کوال [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 151-174]
  • نظری چگنی، اکرم رابطه علی بین کمرویی و تنهایی با میانجیگری سبک‌های شوخ‌طبعی (خود ارزنده‌سازانه و پیوندجویانه) و عزّت‌نفس در دانش‌آموزان دختر شهرستان نجف‌آباد [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
  • نقوی، نجمه رابطه بین عزّت نفس مدیران و اثربخشی مدارس متوسطه دخترانه شهر کرمان در سال تحصیلی 91-90 [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 142-165]

و

  • وزیری، مژده ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیر‌دولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سرو‌کوال [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 151-174]
  • ولایتی، الهه بررسی تأثیر کنترل بار شناختی وارده بر حافظه بر میزان یادگیری و یادداری دستور زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 105-132]

ی

  • یاری مقدم، نفیسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]