آ
-
آذری، همایون
رابطه بین عزّت نفس مدیران و اثربخشی مدارس متوسطه دخترانه شهر کرمان در سال تحصیلی 91-90 [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 142-165]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
تأثیر آموزش امکاناندیشی بر خلاّقیّت دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 9-28]
-
احمدی، حبیب
بررسی زمینههای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه کردستان: حرکت به سوی برنامهریزی برای ارائه یک چارچوب راهبردی مناسب [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 9-34]
-
اخوت، عطیه
تأثیر آموزش امکاناندیشی بر خلاّقیّت دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 9-28]
-
البرزی، محبوبه
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خلاّقیّت هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 35-63]
-
الله کرمی، آزاد
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عزّت نفس دانشآموزان پسر سوم راهنمایی شهرستان قدس [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 85-108]
-
امیر تیموری، محمد حسن
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عزّت نفس دانشآموزان پسر سوم راهنمایی شهرستان قدس [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 85-108]
-
امیرتیموری، محمدحسن
بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 57-75]
-
امیریمقدم، سهیلا
نقش تعداد هجاهای کلمه در پیش نیازهای یادگیری خواندن: شواهدی از آگاهی واج شناختی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 35-50]
-
امین خندقی، مقصود
تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنها: غنصری مغفول در تدوین برنامههای درسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 51-76]
-
ایمانی، محسن
تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیتزدایی اخلاقی و مؤلّفههای آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
ب
-
بدلی، مهدی
بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 57-75]
-
بناهان، مریم
تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیتزدایی اخلاقی و مؤلّفههای آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
-
بهرامی، محمود
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خلاّقیّت هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 35-63]
-
بهشتی راد، رقیه
بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیّت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 119-145]
پ
-
پیری، موسی
رابطه کاربست یادگیری فعال با باورهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 30-53]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، عزیزاله
بررسی میزان خلّاقیّت در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاههای دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 77-92]
ج
-
جعفری، مجید
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
-
جعفریان، سکینه
بررسی نیمرخ سواد اطلاعاتی، تفکّر انتقادی و عزّت نفس تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از لحاظ پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 54-74]
-
جوادیان، زهرا
نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه سیاستهای انگیزشی و تنبیهی در ارزیابی عملکرد با ترک خدمت درآموزش و پرورش [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 9-33]
-
جوادی پور، محمد
آسیبشناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 93-118]
خ
-
خلیجیان، صدف
تأثیر مؤلّفههای رهبری امنیتمدار بر احساس امنیت روانی کارکنان:نقش میانجی اثربخشی رهبری [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 34-55]
د
-
دانای طوسی، مریم
نقش تعداد هجاهای کلمه در پیش نیازهای یادگیری خواندن: شواهدی از آگاهی واج شناختی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 35-50]
ر
-
رضاپورلاکانی، سپیده
تحلیل محتوای شاخصهای یادگیری کتابهای آموزشی گروههای مطالعاتی پیگیر سواد سازمان نهضت سوادآموزی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 109-130]
-
رضایی، کوثر
اثربخشی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر افزایش رضایت از سرپرستی و همکاران معلمان زن [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 147-164]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 57-75]
-
زرانی نژاد شیرازی ***، آیدا
پژوهش کیفی، حلقه مفقودهای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
س
-
سپندار، محدثه
تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنها: غنصری مغفول در تدوین برنامههای درسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 51-76]
-
سجادی، سید مهدی
تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیتزدایی اخلاقی و مؤلّفههای آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
-
سعیدی پور، بهمن
بررسی نیمرخ سواد اطلاعاتی، تفکّر انتقادی و عزّت نفس تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از لحاظ پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 54-74]
-
سلطانزاده، وحید
مطالعه تکیه گاههای شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با جامعهپذیری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 9-34]
-
سودانی، منصور
اثربخشی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر افزایش رضایت از سرپرستی و همکاران معلمان زن [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 147-164]
-
سیدی اندی، سیده معصومه
تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 76-93]
-
سیفی، غلامعلی
تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنها: غنصری مغفول در تدوین برنامههای درسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 51-76]
ش
-
شمس، غلامرضا
تأثیر مؤلّفههای رهبری امنیتمدار بر احساس امنیت روانی کارکنان:نقش میانجی اثربخشی رهبری [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 34-55]
ص
-
صادقزاده قمصری، و علیرضا
تبیین تبارشناختی اندیشه مرجعیتزدایی اخلاقی و مؤلّفههای آن از منظر پساساختارگرایی با نگاهی انتقادی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 77-104]
-
صبری، مصطفی
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خلاّقیّت هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 35-63]
-
صمدی، پروین
آسیبشناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 93-118]
ع
-
عباسی، حبیبه
پژوهش کیفی، حلقه مفقودهای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
-
عبداله زاده، علی اکبر
مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دورههای یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانشآموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 65-84]
-
عدلی، فریبا
ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 151-174]
-
عزیزی، نعمت الله
بررسی زمینههای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه کردستان: حرکت به سوی برنامهریزی برای ارائه یک چارچوب راهبردی مناسب [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 9-34]
-
عطاری، یوسفعلی
اثربخشی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر افزایش رضایت از سرپرستی و همکاران معلمان زن [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 147-164]
غ
-
غلامی، خلیل
بررسی زمینههای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه کردستان: حرکت به سوی برنامهریزی برای ارائه یک چارچوب راهبردی مناسب [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 9-34]
ف
-
فرقدانی، آزاده
بررسی اثرات اصلی و تعاملی سبکهای دفاعی و ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان و نوع مکانیزم دفاعی مرتبط با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 95-115]
ق
-
قبادی، لیلا
رابطه کاربست یادگیری فعال با باورهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 30-53]
-
قدرتی، مهدی
تحلیل محتوای شاخصهای یادگیری کتابهای آموزشی گروههای مطالعاتی پیگیر سواد سازمان نهضت سوادآموزی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 109-130]
-
قلاوندی، حسن
مطالعه تکیه گاههای شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با جامعهپذیری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 9-34]
-
قلاوندی، حسن
بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیّت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 119-145]
-
قلعهای، علیرضا
بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیّت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 119-145]
ک
-
کنعانی، مصطفی
بررسی تأثیر کنترل بار شناختی وارده بر حافظه بر میزان یادگیری و یادداری دستور زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 105-132]
-
کیان ارثی، فرحناز
تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 76-93]
گ
-
گلپرور، محسن
نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه سیاستهای انگیزشی و تنبیهی در ارزیابی عملکرد با ترک خدمت درآموزش و پرورش [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 9-33]
-
گنجی، کامران
بررسی اثرات اصلی و تعاملی سبکهای دفاعی و ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان و نوع مکانیزم دفاعی مرتبط با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 95-115]
ل
-
لسانی، مهدی
رابطه بین عزّت نفس مدیران و اثربخشی مدارس متوسطه دخترانه شهر کرمان در سال تحصیلی 91-90 [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 142-165]
-
لطفی، مهرانگیز
آسیبشناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 93-118]
م
-
مبارکی، محمد حسن
بررسی میزان خلّاقیّت در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاههای دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 77-92]
-
محتشمی، سیده نسیبه
بررسی اثرات اصلی و تعاملی سبکهای دفاعی و ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان و نوع مکانیزم دفاعی مرتبط با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 95-115]
-
محققی، حسین
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
-
محمدی، شیرکوه
پژوهش کیفی، حلقه مفقودهای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
-
مخاطب، محمد
تحلیل محتوای شاخصهای یادگیری کتابهای آموزشی گروههای مطالعاتی پیگیر سواد سازمان نهضت سوادآموزی [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 109-130]
-
مردانشاهی، محمد مهدی
بررسی میزان خلّاقیّت در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاههای دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 9، شماره 4، 1392، صفحه 77-92]
-
مفیدی، فرخنده
تأثیر آموزش امکاناندیشی بر خلاّقیّت دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 9-28]
-
مکوند حسینی، شاهرخ
تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 76-93]
-
مهرابیزاده هنرمند، مهناز
رابطه علی بین کمرویی و تنهایی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی (خود ارزندهسازانه و پیوندجویانه) و عزّتنفس در دانشآموزان دختر شهرستان نجفآباد [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
-
موسی رمضانی، سونیا
بررسی تأثیر کنترل بار شناختی وارده بر حافظه بر میزان یادگیری و یادداری دستور زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 105-132]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
مبادی و غایات فلسفه فارابی و دلالتهای آن در اهداف تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 133-154]
ن
-
نجفآبادی، فاطمه نادی
رابطه علی بین کمرویی و تنهایی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی (خود ارزندهسازانه و پیوندجویانه) و عزّتنفس در دانشآموزان دختر شهرستان نجفآباد [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
-
نظرزاده زارع، محسن
پژوهش کیفی، حلقه مفقودهای در تحصیلات تکمیلی: آسیب شناسی آن در حوزه علوم انسانی در دانشگاه کردستان [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 116-141]
-
نظری، رقیه
ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 151-174]
-
نظری چگنی، اکرم
رابطه علی بین کمرویی و تنهایی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی (خود ارزندهسازانه و پیوندجویانه) و عزّتنفس در دانشآموزان دختر شهرستان نجفآباد [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
-
نقوی، نجمه
رابطه بین عزّت نفس مدیران و اثربخشی مدارس متوسطه دخترانه شهر کرمان در سال تحصیلی 91-90 [دوره 9، شماره 3، 1392، صفحه 142-165]
و
-
وزیری، مژده
ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1392، صفحه 151-174]
-
ولایتی، الهه
بررسی تأثیر کنترل بار شناختی وارده بر حافظه بر میزان یادگیری و یادداری دستور زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 105-132]
ی
-
یاری مقدم، نفیسه
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر ادراک شایستگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1392، صفحه 155-183]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد