نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد مرزآبادی، اسفندیار ابعاد رضایت زناشویی در همسران جانباز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 55-72]
  • آقا حسینی، تقی تبیین جو یادگیری اثر بخش بر اساس مؤلفه‌ها‌ی مدیریت کلاس درس در مدارس راهنمایی شهر ارومیه [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 155-176]
  • آهنچیان، محمدرضا بررسی زمینه‌های اجرای طرح مدیریت مدرسه محور بر اساس رسالت، مشارکت و تعهد سازمانی مدیران و معلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 37-54]

ا

  • ابراهیمی، سعیده کمیت و کیفیت تولید علم در دانشگاه‌ها‌ی ایران [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 105-126]
  • اسلامی، معصومه نقش باورهای ارتباطی در کارکرد خانواده و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 99-130]
  • الهیاری، رحمت الله تأثیر روش مدیریتی مهندسی ارزش بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 9-28]
  • امیری، ماندانا ابعاد رضایت زناشویی در همسران جانباز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 55-72]
  • اولیاء، نرگس تأثیر آموزش برنامه غنی‌سازی برافزایش رضایتمندی زناشویی زوج‌ها [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 9-30]
  • ایمانی، محسن تبیین نظریه انتقادی، تعلیم و تربیت انتقادی و دلالت‌های تربیتی آن از منظر فریره و ژیرو و نقد آن [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]

ب

  • بهادران، نرگس بررسی عوامل مؤثر در شادابی مدارس [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • بهرامی، فاطمه تأثیر آموزش برنامه غنی‌سازی برافزایش رضایتمندی زناشویی زوج‌ها [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 9-30]
  • بیرمی پور، علی بررسی میزان کارآمدی "فرایندهای یاددهی-یادگیری" و "ارزشیابی" برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 73-94]

پ

  • پاک سرشت، محمد جعفر تأثیر دیدگاههای معرفت شناسی بر فعالیت‌های یاددهی ـ یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 9-36]

ت

  • تقوی، محمدرضا ابعاد رضایت زناشویی در همسران جانباز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 55-72]

ج

  • جعفری، ابراهیم بررسی عوامل مؤثر در شادابی مدارس [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • جعفری، نرگس بازدارنده‌های خلاقیت دانش‌آموزان: فعالیتها و ویژگیهای معلم [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 177-192]
  • جهانی، جعفر آموزش تفکر خلاق به نوجوانان: رویکرد پژوهش- محور [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 29-54]

چ

  • چناری، مهین روش تدریس در هرمنوتیک فلسفی گادامر [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 45-62]

ح

  • حکیم زاده، رضوان بررسی مبانی فلسفی برنامه‌ آموزش جهانی و مقایسه آن با مبانی فلسفی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 79-104]
  • حیاتی، زهیر کمیت و کیفیت تولید علم در دانشگاه‌ها‌ی ایران [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 105-126]

خ

  • خرمی، زری تأثیر روش مدیریتی مهندسی ارزش بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 9-28]

د

  • داودی پور، عبدالله بررسی زمینه‌های اجرای طرح مدیریت مدرسه محور بر اساس رسالت، مشارکت و تعهد سازمانی مدیران و معلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 37-54]
  • دژگاهی، صغری تفکر انتقادی چالشی در برابر استقلال به عنوان هدف آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 63-80]
  • دشتی، زهرا تبیین و تحلیل تعلیم و تربیت از منظر پساساختار گرایی [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 81-98]
  • دیناروند، حسن تبیین نظریه انتقادی، تعلیم و تربیت انتقادی و دلالت‌های تربیتی آن از منظر فریره و ژیرو و نقد آن [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]

ر

  • رجائی پور، سعید تبیین جو یادگیری اثر بخش بر اساس مؤلفه‌ها‌ی مدیریت کلاس درس در مدارس راهنمایی شهر ارومیه [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 155-176]
  • رضایی، محمد هاشم تأثیر دیدگاههای معرفت شناسی بر فعالیت‌های یاددهی ـ یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 9-36]
  • رهنما، اکبر بررسی مبانی لیبرالیسم آموزشی با تأکید بر دلالت‌های آن در اهداف، محتوی و روش‌های تعلیم وتربیت [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 95-122]

ز

  • زاده‌غلام، زهرا تأثیر روش مدیریتی مهندسی ارزش بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 9-28]

س

  • سجادی، مهدی تبیین و تحلیل تعلیم و تربیت از منظر پساساختار گرایی [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 81-98]
  • سعیدی رضوانی، محمود بررسی زمینه‌های اجرای طرح مدیریت مدرسه محور بر اساس رسالت، مشارکت و تعهد سازمانی مدیران و معلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 37-54]
  • سلیمی، حسین ابعاد رضایت زناشویی در همسران جانباز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 55-72]
  • سودانی، منصور بررسی اثربخشی روش حساسیت زدایی منظم بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی با کنترل ترتیب تولد در دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع راهنمایی شهر بهبهان [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 55-78]
  • سیادت، علی بررسی عوامل مؤثر در شادابی مدارس [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • سیف، سوسن نقش باورهای ارتباطی در کارکرد خانواده و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 99-130]

ش

  • شرفی، محمدرضا گشودگی اخلاقی* در منظر تربیت اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 131-154]
  • شریف، مصطفی بررسی میزان کارآمدی "فرایندهای یاددهی-یادگیری" و "ارزشیابی" برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 73-94]

ص

  • صحبت لو، علی بررسی مبانی لیبرالیسم آموزشی با تأکید بر دلالت‌های آن در اهداف، محتوی و روش‌های تعلیم وتربیت [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 95-122]
  • صمدی، پروین تبیین جو یادگیری اثر بخش بر اساس مؤلفه‌ها‌ی مدیریت کلاس درس در مدارس راهنمایی شهر ارومیه [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 155-176]
  • صمدی، معصومه بررسی تأثیر بازخورد نوشتاری معلم در کلاس درس بر خودکارآمدی و حل مسأله ریاضی دانش‌آموزان دختر دوره راهنمایی [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 137-153]

ف

  • فاتحی زاده، مریم تأثیر آموزش برنامه غنی‌سازی برافزایش رضایتمندی زناشویی زوج‌ها [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 9-30]

ق

  • قاضی زاده، مصطفی بررسی نگرش معلمان در زمینه عوامل مؤثر بر گرایش آنها به تحصیل در دوره‌های آموزش ضمن خدمت [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 193-208]
  • قلاوندی، حسن تبیین جو یادگیری اثر بخش بر اساس مؤلفه‌ها‌ی مدیریت کلاس درس در مدارس راهنمایی شهر ارومیه [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 155-176]

ک

  • کاظمی، یحیی بازدارنده‌های خلاقیت دانش‌آموزان: فعالیتها و ویژگیهای معلم [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 177-192]
  • کاظمیان مقدم، کبری بررسی اثربخشی روش حساسیت زدایی منظم بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی با کنترل ترتیب تولد در دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع راهنمایی شهر بهبهان [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 55-78]
  • کرامتی، محمد رضا تأثیر روش مدیریتی مهندسی ارزش بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 9-28]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد بررسی میزان کارآمدی "فرایندهای یاددهی-یادگیری" و "ارزشیابی" برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 73-94]

م

  • محمدامینی، زرار رابطه راهبردهای یادگیری خود-تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 123-136]
  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز بررسی اثربخشی روش حساسیت زدایی منظم بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی با کنترل ترتیب تولد در دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع راهنمایی شهر بهبهان [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 55-78]
  • میرزا محمدی، محمد حسن بررسی مبانی لیبرالیسم آموزشی با تأکید بر دلالت‌های آن در اهداف، محتوی و روش‌های تعلیم وتربیت [دوره 4، شماره 4، 1387، صفحه 95-122]
  • میرزامحمدی، محمد حسن بررسی نگرش معلمان در زمینه عوامل مؤثر بر گرایش آنها به تحصیل در دوره‌های آموزش ضمن خدمت [دوره 4، شماره 1، 1387، صفحه 193-208]

ن

  • نوریان، محمد بررسی چگونگی به‌کارگیری اصل تأکید در طراحی تصاویر کتابهای درسی پایه دوم وپنجم دوره ابتدائی [دوره 4، شماره 3، 1387، صفحه 127-144]