نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، نرگس رهبری دانشگاهی و سرمایه اجتماعی: روی کردی جامعه شناختی به مدیریت آموزش عالی [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 39-58]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس بررسی کارآمدی دو روش شناختی و منطقی- هیجانی در کاهش اضطراب آزمون و بهبود کارکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 123-137]
  • الگوی، سیلویا بررسی توانایی مسیریابی و نقشه خوانی در کودکان چهار تا پنج ساله [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 85-97]

ب

  • بشارت، محمدعلی بررسی رابطه هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 73-84]
  • بلات، جی.ام. بررسی توانایی مسیریابی و نقشه خوانی در کودکان چهار تا پنج ساله [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 85-97]
  • بلیدز، مارک بررسی توانایی مسیریابی و نقشه خوانی در کودکان چهار تا پنج ساله [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 85-97]
  • بیرانوند، علی تاثیر آموزش بر شناخت و توانایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در به کارگیری کتابخانه [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 91-109]
  • بیگدلی، زاهد تاثیر آموزش بر شناخت و توانایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در به کارگیری کتابخانه [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 91-109]

ج

  • جعفری، سیدابراهیم بررسی رابطه اثربخشی مدیران با عامل های سه گانه موقعیت در الگوی رهبری فیدلر [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 7-26]

ح

  • حجتی، صدیقه بررسی رابطه اثربخشی مدیران با عامل های سه گانه موقعیت در الگوی رهبری فیدلر [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 7-26]
  • حسینی، فریده السادات بررسی تاثیر دادوستدی خودمهاری و جنسیت بر جو روانی- اجتماعی کلاس [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 27-41]
  • حمیدی، منصورعلی بازخورد دانش پژوهانه گروهی از دانشجویان دختر فراکارشناسی در ایران: ارزش یابی پایان نامه ها در گذر زمان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 115-115]

د

  • دبیری اصفهانی، عذرا بررسی روش کلاس داری آموزگار بر پایه جنسیت دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 43-69]
  • درتاج، فریبرز بررسی کارآمدی دو روش شناختی و منطقی- هیجانی در کاهش اضطراب آزمون و بهبود کارکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 123-137]
  • درکی، سیمین بررسی تحلیلی راه کارهای عملی و نظری توسعه منابع انسانی از راه آموزش و پرورش برای ورود به گستره تجارت جهانی و بازارهای بین المللی [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 139-168]
  • درویزه، زهرا بررسی توانایی مسیریابی و نقشه خوانی در کودکان چهار تا پنج ساله [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 85-97]
  • دژگاهی، صغری بررسی اهداف آموزشی از دیدگاه میشل فوکو [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 169-186]

ر

  • رجبی، غلامرضا بررسی پایایی و روایی مقیاس باورهای خودکارآمدی عمومی (GSE-10) در دانشجویان روان شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه آزاد مرودشت [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 111-122]
  • رضویه، اصغر بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش مهارت های خودگردانی و افزایش باورهای خودبسنده گی بر کارکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 7-25]

س

  • سیوراج، پال روی بررسی توانایی مسیریابی و نقشه خوانی در کودکان چهار تا پنج ساله [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 85-97]

ش

  • شالچی، بهزاد بررسی رابطه هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 73-84]
  • شریف، سیدمصطفی بررسی رابطه اثربخشی مدیران با عامل های سه گانه موقعیت در الگوی رهبری فیدلر [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 7-26]
  • شعبانی ورکی، بختیار رهبری دانشگاهی و سرمایه اجتماعی: روی کردی جامعه شناختی به مدیریت آموزش عالی [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 39-58]
  • شمسی پور، حمید بررسی رابطه هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 73-84]

ص

ض

  • ضمیران، محمد بررسی اهداف آموزشی از دیدگاه میشل فوکو [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 169-186]

ع

  • عابدی، احمد مقایسه اثربخشی روش شناختی - رفتاری فوردایس و روش آموزش مهارت های اجتماعی در افزایش میزان شادی دانش آموزان دبیرستان های اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 59-71]

ف

  • فولادچنگ، محبوبه بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش مهارت های خودگردانی و افزایش باورهای خودبسنده گی بر کارکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 7-25]

ک

  • کیامرثی، آذر بررسی کارآمدی دو روش شناختی و منطقی- هیجانی در کاهش اضطراب آزمون و بهبود کارکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 123-137]

ل

  • لطیفیان، مرتضی بررسی تاثیر دادوستدی خودمهاری و جنسیت بر جو روانی- اجتماعی کلاس [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 27-41]
  • لطیفیان، مرتضی بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش مهارت های خودگردانی و افزایش باورهای خودبسنده گی بر کارکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 7-25]

م

  • مرجانی، بهناز نگره انتقادی در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 71-90]
  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز بررسی کارآمدی دو روش شناختی و منطقی- هیجانی در کاهش اضطراب آزمون و بهبود کارکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1385، صفحه 123-137]
  • میرزایی، پریوش مقایسه اثربخشی روش شناختی - رفتاری فوردایس و روش آموزش مهارت های اجتماعی در افزایش میزان شادی دانش آموزان دبیرستان های اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 59-71]

ن

  • ناهیدپور، فرزانه بازخورد دانش پژوهانه گروهی از دانشجویان دختر فراکارشناسی در ایران: ارزش یابی پایان نامه ها در گذر زمان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 115-115]
  • نجفلویی، فاطمه نقش «تمایز خود» در روابط زناشویی [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 27-37]
  • نجفلویی، فاطمه بازخورد دانش پژوهانه گروهی از دانشجویان دختر فراکارشناسی در ایران: ارزش یابی پایان نامه ها در گذر زمان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 115-115]

ی

  • یادگاری، هاجر بازخورد دانش پژوهانه گروهی از دانشجویان دختر فراکارشناسی در ایران: ارزش یابی پایان نامه ها در گذر زمان [دوره 2، شماره 3، 1385، صفحه 115-115]