نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی اثربخشی آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی بر فراشناخت اخلاقی و سطح همدلی در دانش [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 47-60]
  • آموزش تنظیم هیجان مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش ذهن‌آگاهی بر پرخاشگری دانش‌آموزان دختردارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 109-118]
  • آموزش ذهن آگاهی مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش ذهن‌آگاهی بر پرخاشگری دانش‌آموزان دختردارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 109-118]
  • آموزش مجازی تأثیر بازی‌وارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
  • آموزش مجازی واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]

ا

  • اتاق فرار آموزشی تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
  • اثربخشی اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روان‌شناختی بر مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • احساس‌خواهی مقایسۀ احساس‌خواهی و تنظیم‌هیجانی دانشجویان از منظر دست‌برتری (چپ‌دستی و راست‌دستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
  • استاد شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روان‌شناختی بر مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • افلوطین غایت‌شناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیض‌محور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
  • انگیزۀ پیشرفت تحصیلی تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
  • انگیزۀ تحصیلی تأثیر بازی‌وارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
  • اهمال‌کاری تحصیلی تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای سبک‌های دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]

ب

  • بازی آموزشی تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
  • بازی‌های سنتی تأثیر بازی‌های بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانش‌آموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
  • بازی‌های سنتی ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • بازی‌وارسازی تأثیر بازی‌وارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
  • برنامۀ درسی بازنمایی شاخص‌های تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
  • برنامۀ راهبردی تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 147-162]
  • بهزیستی مؤلفه‌های بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
  • بهزیستی روان‌شناختی تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای سبک‌های دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
  • بهزیستی شغلی طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]

پ

  • پاندمی واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
  • پرخاشگری مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش ذهن‌آگاهی بر پرخاشگری دانش‌آموزان دختردارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 109-118]

ت

  • تحلیل محتوا جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 117-131]
  • تحلیل محتوا بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
  • تربیت عقلانی غایت‌شناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیض‌محور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
  • تعالی نفس غایت‌شناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیض‌محور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
  • تعالی‌یابی شغلی طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
  • تفکر مستقل بازنمایی شاخص‌های تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
  • تلفن همراه مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
  • تمایزیافتگی خود تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
  • تنظیم شناختی هیجان مؤلفه‌های بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
  • تنظیم‌هیجانی مقایسۀ احساس‌خواهی و تنظیم‌هیجانی دانشجویان از منظر دست‌برتری (چپ‌دستی و راست‌دستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
  • توسعۀ پایدار تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 147-162]

ج

  • جهت گیری هدف تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]

چ

  • چپ‌دستی مقایسۀ احساس‌خواهی و تنظیم‌هیجانی دانشجویان از منظر دست‌برتری (چپ‌دستی و راست‌دستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]

ح

  • حضور اجتماعی تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دوره‌های برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور) [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
  • حضور شناختی تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دوره‌های برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور) [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]

خ

  • خلاقیت تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
  • خودکارآمدی تحصیلی تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
  • خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دوره‌های برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور) [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]

د

  • داستان‌های محلی اثربخشی خواندن داستان‌های محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرک‌زبان نارساخوان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 93-103]
  • دانش‌آموزان مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
  • دانش‌آموزان تأثیر بازی‌های بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانش‌آموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
  • دانش‌آموزان ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • دانش آموزان استثنایی تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
  • دانش آموزان دورۀ متوسطه بازنمایی شاخص‌های تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
  • دانشجو شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
  • دانشگاه های ایران تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 147-162]
  • درد روان شناختی مؤلفه‌های بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
  • درگیری تحصیلی تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
  • دست برتری مقایسۀ احساس‌خواهی و تنظیم‌هیجانی دانشجویان از منظر دست‌برتری (چپ‌دستی و راست‌دستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
  • دلبستگی تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای سبک‌های دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
  • دلبستگی به معلم مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
  • دورۀ ابتدایی بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]

ر

  • راست‌دستی مقایسۀ احساس‌خواهی و تنظیم‌هیجانی دانشجویان از منظر دست‌برتری (چپ‌دستی و راست‌دستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
  • رسالت شغلی طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
  • رسالت معنوی طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
  • رضایت شغلی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان دارای دانش‌آموزان با کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی از طریق سازه‌های نوع‌دوستی و معنی‌داری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
  • روابط استاد و دانشجو شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
  • رویکردهای غیرخطی تأثیر بازی‌های بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانش‌آموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
  • رویکردهای غیرخطی ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]

س

  • سازگاری تحصیلی مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
  • سازگاری شغلی واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
  • سبک رهبری تحول آفرین اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
  • سرمایۀ روان‌شناختی اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روان‌شناختی بر مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • سرمایۀ روان شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
  • سواد رسانه‌ای جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 117-131]

ش

  • شاخص های تفکر مستقل بازنمایی شاخص‌های تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
  • شیفتگی شغلی طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]

ع

  • عاطفۀ مثبت و منفی مؤلفه‌های بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
  • عملکرد تحصیلی تأثیر بازی‌وارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
  • عملکرد تحصیلی مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
  • عملکرد خواندن اثربخشی خواندن داستان‌های محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرک‌زبان نارساخوان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 93-103]

غ

  • غایت‌شناسی غایت‌شناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیض‌محور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]

ف

  • فراشناخت اخلاقی اثربخشی آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی بر فراشناخت اخلاقی و سطح همدلی در دانش [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 47-60]
  • فیض محوری غایت‌شناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیض‌محور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]

ک

  • کتاب درسی جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 117-131]
  • کتاب درسی بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]

م

  • مدیران شهرداری اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
  • مرزهای اخلاقی شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
  • مرزهای حرفه‌ای شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
  • مشاورۀ گروهی اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روان‌شناختی بر مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • مطالعات اجتماعی بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
  • معلمان ابتدایی واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
  • معلمان دارای دانش آموز با کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان دارای دانش‌آموزان با کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی از طریق سازه‌های نوع‌دوستی و معنی‌داری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
  • معناداری زندگی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان دارای دانش‌آموزان با کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی از طریق سازه‌های نوع‌دوستی و معنی‌داری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
  • معنویت غایت‌شناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیض‌محور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
  • مهارت های جرئت ورزی بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]

ن

  • نارساخوانی اثربخشی خواندن داستان‌های محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرک‌زبان نارساخوان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 93-103]
  • نوجوانان اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روان‌شناختی بر مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • نوجوانان تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای سبک‌های دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
  • نوع دوستی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان دارای دانش‌آموزان با کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی از طریق سازه‌های نوع‌دوستی و معنی‌داری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]

ه

  • همدلی اثربخشی آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی بر فراشناخت اخلاقی و سطح همدلی در دانش [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 47-60]

ی

  • یادگیری تأثیر بازی‌وارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
  • یادگیری ناآشکار تأثیر بازی‌های بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانش‌آموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
  • یادگیری ناآشکار ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]