آ
-
آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی
اثربخشی آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی بر فراشناخت اخلاقی و سطح همدلی در دانش [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 47-60]
-
آموزش تنظیم هیجان
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش ذهنآگاهی بر پرخاشگری دانشآموزان دختردارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 109-118]
-
آموزش ذهن آگاهی
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش ذهنآگاهی بر پرخاشگری دانشآموزان دختردارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 109-118]
-
آموزش مجازی
تأثیر بازیوارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
-
آموزش مجازی
واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
ا
-
اتاق فرار آموزشی
تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
-
اثربخشی
اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روانشناختی بر مؤلفههای سرمایۀ روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
احساسخواهی
مقایسۀ احساسخواهی و تنظیمهیجانی دانشجویان از منظر دستبرتری (چپدستی و راستدستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
-
استاد
شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روانشناختی بر مؤلفههای سرمایۀ روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
افلوطین
غایتشناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
-
انگیزۀ پیشرفت تحصیلی
تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
-
انگیزۀ تحصیلی
تأثیر بازیوارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
-
اهمالکاری تحصیلی
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان بر مبنای سبکهای دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روانشناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
ب
-
بازی آموزشی
تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
-
بازیهای سنتی
تأثیر بازیهای بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانشآموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
-
بازیهای سنتی
ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
بازیوارسازی
تأثیر بازیوارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
-
برنامۀ درسی
بازنمایی شاخصهای تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
-
برنامۀ راهبردی
تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 147-162]
-
بهزیستی
مؤلفههای بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
-
بهزیستی روانشناختی
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان بر مبنای سبکهای دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روانشناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
-
بهزیستی شغلی
طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
پ
-
پاندمی
واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
-
پرخاشگری
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش ذهنآگاهی بر پرخاشگری دانشآموزان دختردارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 109-118]
ت
-
تحلیل محتوا
جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 117-131]
-
تحلیل محتوا
بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
-
تربیت عقلانی
غایتشناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
-
تعالی نفس
غایتشناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
-
تعالییابی شغلی
طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
-
تفکر مستقل
بازنمایی شاخصهای تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
-
تلفن همراه
مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیبزا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
-
تمایزیافتگی خود
تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
-
تنظیم شناختی هیجان
مؤلفههای بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
-
تنظیمهیجانی
مقایسۀ احساسخواهی و تنظیمهیجانی دانشجویان از منظر دستبرتری (چپدستی و راستدستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
-
توسعۀ پایدار
تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 147-162]
ج
-
جهت گیری هدف
تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
چ
-
چپدستی
مقایسۀ احساسخواهی و تنظیمهیجانی دانشجویان از منظر دستبرتری (چپدستی و راستدستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
ح
-
حضور اجتماعی
تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دورههای برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور) [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
-
حضور شناختی
تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دورههای برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور) [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
خ
-
خلاقیت
تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
-
خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط
تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دورههای برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور) [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
د
-
داستانهای محلی
اثربخشی خواندن داستانهای محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرکزبان نارساخوان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 93-103]
-
دانشآموزان
مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیبزا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
-
دانشآموزان
تأثیر بازیهای بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانشآموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
-
دانشآموزان
ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
دانش آموزان استثنایی
تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 91-108]
-
دانش آموزان دورۀ متوسطه
بازنمایی شاخصهای تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
-
دانشجو
شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
-
دانشگاه های ایران
تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 147-162]
-
درد روان شناختی
مؤلفههای بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
-
درگیری تحصیلی
تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 105-115]
-
دست برتری
مقایسۀ احساسخواهی و تنظیمهیجانی دانشجویان از منظر دستبرتری (چپدستی و راستدستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
-
دلبستگی
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان بر مبنای سبکهای دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روانشناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
-
دلبستگی به معلم
مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیبزا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
-
دورۀ ابتدایی
بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
ر
-
راستدستی
مقایسۀ احساسخواهی و تنظیمهیجانی دانشجویان از منظر دستبرتری (چپدستی و راستدستی) [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 35-46]
-
رسالت شغلی
طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
-
رسالت معنوی
طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
-
رضایت شغلی
پیشبینی رضایت شغلی معلمان دارای دانشآموزان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی از طریق سازههای نوعدوستی و معنیداری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
-
روابط استاد و دانشجو
شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
-
رویکردهای غیرخطی
تأثیر بازیهای بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانشآموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
-
رویکردهای غیرخطی
ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
س
-
سازگاری تحصیلی
مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیبزا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
-
سازگاری شغلی
واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
-
سبک رهبری تحول آفرین
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
-
سرمایۀ روانشناختی
اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روانشناختی بر مؤلفههای سرمایۀ روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
سرمایۀ روان شناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
-
سواد رسانهای
جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 117-131]
ش
-
شاخص های تفکر مستقل
بازنمایی شاخصهای تفکر مستقل در برنامۀ درسی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 119-131]
-
شیفتگی شغلی
طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 61-73]
ع
-
عاطفۀ مثبت و منفی
مؤلفههای بهزیستی و درد روان شناختی از طریق عامل هیجان در نوجوانان از نظر متخصصان؛ یک مطالعۀ کیفی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 161-174]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر بازیوارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
-
عملکرد تحصیلی
مدل یابی روابط ساختاری عملکرد و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی براساس دلبستگی به معلّم با میانجیگری کاربری آسیبزا از تلفن همراه [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 21-34]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی خواندن داستانهای محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرکزبان نارساخوان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 93-103]
غ
-
غایتشناسی
غایتشناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
ف
-
فراشناخت اخلاقی
اثربخشی آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی بر فراشناخت اخلاقی و سطح همدلی در دانش [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 47-60]
-
فیض محوری
غایتشناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
ک
-
کتاب درسی
جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 117-131]
-
کتاب درسی
بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
م
-
مدیران شهرداری
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
-
مرزهای اخلاقی
شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
-
مرزهای حرفهای
شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 163-174]
-
مشاورۀ گروهی
اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روانشناختی بر مؤلفههای سرمایۀ روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
-
معلمان ابتدایی
واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 145-159]
-
معلمان دارای دانش آموز با کمتوانیهای ذهنی و تحولی
پیشبینی رضایت شغلی معلمان دارای دانشآموزان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی از طریق سازههای نوعدوستی و معنیداری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
-
معناداری زندگی
پیشبینی رضایت شغلی معلمان دارای دانشآموزان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی از طریق سازههای نوعدوستی و معنیداری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
-
معنویت
غایتشناسی تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 61-78]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سرمایۀ روان شناختی (سازمانی) و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 133-144]
-
مهارت های جرئت ورزی
بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 133-146]
ن
-
نارساخوانی
اثربخشی خواندن داستانهای محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرکزبان نارساخوان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 93-103]
-
نوجوانان
اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روانشناختی بر مؤلفههای سرمایۀ روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان نوجوان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
نوجوانان
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان بر مبنای سبکهای دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روانشناختی [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 7-19]
-
نوع دوستی
پیشبینی رضایت شغلی معلمان دارای دانشآموزان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی از طریق سازههای نوعدوستی و معنیداری زندگی [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 79-89]
ه
-
همدلی
اثربخشی آموزش برنامۀ شناخت اجتماعی بر فراشناخت اخلاقی و سطح همدلی در دانش [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 47-60]
ی
-
یادگیری
تأثیر بازیوارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1403، صفحه 7-20]
-
یادگیری ناآشکار
تأثیر بازیهای بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانشآموزان دختر [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
-
یادگیری ناآشکار
ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان [دوره 20، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد