راوری، فاطمه؛ عرب زاده، مهدی؛ کدیور، پروین (1394). رابطهی محیط کلاس، اهداف پیشرفت و تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش آموزان. مجله روانشناسی مدرسه، 4(1): 69-52.
سیف نراقی، مریم؛ نادری، عزتالله (1391). روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی (با تأکید بر علوم تربیتی). تهران: انتشارات ارسباران.
شعبانی، حسن (1394). روش تدریس پیشرفته (آموزش مهارتها و راهبردهای تفکر). تهران: انتشارات سمت.
طالب زاده، محسن (1386). برنامهریزی آموزش در دوره ابتدایی. تهران: انتشارات پیام مولف.
کدیور، پروین؛ تنها، زهرا؛ فرزاد، ولیالله (1391). رابطۀ باورهای معرفتشناختی، رویکردهای یادگیری و تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی. مجله روانشناسی، 16(3): 265-252.
یعقوبی، الله نظر (1388). تقویت روحیه پرسشگری در دانشآموزان. مجله رشد تکنولوژی، 38، 41-1.
Foong, L. Y. Y., Nor, M. B. M., & Nolan, A. (2018). The influence of practicum supervisors’ facilitation styles on student teachers’ reflective thinking during collective reflection. Reflective Practice, 19(2), 225-242.
Gencel, I. E., & Saracaloglu, A. S. (2018). The Effect of Layered Curriculum on Reflective Thinking and on Self-Directed Learning Readiness of Prospective Teachers. International Journal of Progressive Education, 14(1), 8-20.
Kadivar, P; Tanha, Z; Farzad, V. (2012). The Relationship between Epistemological Beliefs, Learning Approaches and Reflective Thinking with Academic Achievement. Journal of Psychology, 16 (3): 265-252.
Kamber,D.,Leung,D.,Jones,A.&Loke,A.Y.(2000).Development of a Questionaire to measure the level of Reflective Thinking.Assessment and Evaluation in Higher Education,25,380-395.
Mezirow, J. (1991).Transformative dimensions of adult learning.San Fransisco: Jossey Bss
Ravari, F; Arabzadeh, M; Kadivar, P. (2015). The relationship between classroom environment, achievement goals and reflection thinking with students' mathematical performance. Journal of School Psychology, 4 (1): 69-52.
Saif Naraghi, M; Naderi, E. (2012). Research methods and how to evaluate it in the humanities (with emphasis on education). Tehran: Arasbaran Publications.
Sha'bani, H. (2015). Advanced Teaching (Skills Training and Thinking Strategies). Tehran: Samt Publications.
Talebzadeh, M. (2007). Education Curriculum in primary school. Tehran: Payame Moalef Publications.
Weast, D. (1996). Alternative teaching strategies: The case for critical thinking. Teaching Sociology, 24(2), 189-194.
Yaqubee, A. (2009).Strengthening the students' questioning spirit. Journal of Technology Growth, 38, 41-1.