Human potential in the field of learning, introduction, many studies have been done, but unfortunately none has been able to provide a comprehensive picture of the totality of human learning offer. Given the learning and can lead to disciplinary scientists in the knowledge leads to his spiritual evolutionکتب متشابه لفظی و یافته های پژوهش یافتههای بشری، به نظریهای جامع، پیرامون امر یادگیری، راه یابد. برای نیل بدین هدف، جامعترین نظریات یادگیری در میان اندیشمندان تربیتی بررسی شده و با تطبیق آن بر آموزههای وحیانی، نظریه قرآن در موضوع فوق، استخراج گردیده است. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که نظریه یادگیری قرآنی، نظریافتههای بشری، به نظریهای جامع، پیرامون امر یادگیری، راه یابد. برای نیل بدین هدف، جامعترین نظریات یادگیری در میان اندیشمندان تربیتی بررسی شده و با تطبیق آن بر آموزههای وحیانی، نظریه قرآن در موضوع فوق، استخراج گردیده است. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که نظریه یادگیری قرآنی، نظریهای شناختی– رفتاری است. از این رو به دلیل جامعیت، بر تمامی نظریههای یهای شناختی– رفتاری است. از این رو به دلیل جامعیت، بر تمامی نظریههای
(2016). Learning, Quran, Theory, Knowledge-oriented, Behaviorist. The Journal of New Thoughts on Education, 11(4), 151-178. doi: 10.22051/jontoe.2016.2267
MLA
. "Learning, Quran, Theory, Knowledge-oriented, Behaviorist", The Journal of New Thoughts on Education, 11, 4, 2016, 151-178. doi: 10.22051/jontoe.2016.2267
HARVARD
(2016). 'Learning, Quran, Theory, Knowledge-oriented, Behaviorist', The Journal of New Thoughts on Education, 11(4), pp. 151-178. doi: 10.22051/jontoe.2016.2267
VANCOUVER
Learning, Quran, Theory, Knowledge-oriented, Behaviorist. The Journal of New Thoughts on Education, 2016; 11(4): 151-178. doi: 10.22051/jontoe.2016.2267