(2011). بررسی رویکردهای مختلف در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان و نسبت آن با برنامه درسی رسمی. The Journal of New Thoughts on Education, 7(2), 147-175. doi: 10.22051/jontoe.2011.145
MLA
. "بررسی رویکردهای مختلف در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان و نسبت آن با برنامه درسی رسمی", The Journal of New Thoughts on Education, 7, 2, 2011, 147-175. doi: 10.22051/jontoe.2011.145
HARVARD
(2011). 'بررسی رویکردهای مختلف در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان و نسبت آن با برنامه درسی رسمی', The Journal of New Thoughts on Education, 7(2), pp. 147-175. doi: 10.22051/jontoe.2011.145
VANCOUVER
بررسی رویکردهای مختلف در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان و نسبت آن با برنامه درسی رسمی. The Journal of New Thoughts on Education, 2011; 7(2): 147-175. doi: 10.22051/jontoe.2011.145