نمایه نویسندگان

آ

ا

  • ابراهیم دماوندی، مجید بررسی رابطة سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 45-64]
  • احمدی، مریم تبیین نقاط قوت و ضعف کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) از منظر خاستگاه برنامه درسی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 69-104]
  • اسدی، محمد عوامل و مؤلّفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه کردستان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 123-149]
  • اسمعیلی، معصومه الگوی مشاوره‌ای خودپنداره تاله‌محور مبتنی بر مبانی انسان‌شناسی اسلامی(دیدگاه جوادی آملی) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 105-124]
  • افشانی، سید علیرضا بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر اضطراب رایانه، خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی و مقایسه آن با مدارس غیر هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 34-48]
  • الزامی، عصمت بررسی رابطة سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 45-64]
  • امیری پری، ربابه بررسی رابطه بین رفتار اطلاع‌یابی در وب و تفکّر انتقادی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا(س) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 49-68]

ب

  • بازرگان، عباس فرایند بین المللی شدن دانشگاهها: موردی از آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 7-26]
  • باعزت، فرشته تأثیر مناسک حج عمرة مفرده بر تقویت هویت دینی دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-43]
  • بخشایش، علیرضا بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر اضطراب رایانه، خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی و مقایسه آن با مدارس غیر هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 34-48]
  • برجعلی، احمد الگوی مشاوره‌ای خودپنداره تاله‌محور مبتنی بر مبانی انسان‌شناسی اسلامی(دیدگاه جوادی آملی) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 105-124]
  • بلندهمتان، کیوان عوامل و مؤلّفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه کردستان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 123-149]
  • بنی اسدی، احمد واکاوی انتقادی رابطه استاد- دانشجو در فرایند پایان‌نامه نویسی؛ از منظر دانشجو: (رشته فلسفه تعلیم و تربیت) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 125-148]
  • بنی‌جمالی، زهرا بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) با روحیه کارآفرینانه دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 151-179]

پ

  • پور سید آقایی، زهرا سادات الگوی مشاوره‌ای خودپنداره تاله‌محور مبتنی بر مبانی انسان‌شناسی اسلامی(دیدگاه جوادی آملی) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 105-124]
  • پورشهریار، حسین بررسی مقایسه ای هیجان طلبی در دانشجویان با سابقه تقلب در امتحان با دانشجویان عادی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]

ت

  • تمنایی فر، محمدرضا پیش‌بینی سبک‌های مقابله‌ای‌ و ابراز وجود بر اساس سبک‌های دلبستگی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کاشان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 87-109]

ج

  • جسمانی، سیده سمانه بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر اضطراب رایانه، خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی و مقایسه آن با مدارس غیر هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 34-48]
  • جعفری، نصرت نقش متغیرهای کارایی خانواده، حرمت خود، خودکارآمدی و شخصیت در پیش‌بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 9-32]
  • جعفری هرندی، رضا تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره متوسطه از لحاظ میزان توجه به مباحث سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سوره مبارکه حجرات [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
  • جهان، فائزه مقایسه اثربخشی آموزش تریز و بارش فکری بر خلاّقیّت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 103-122]

ح

  • حسین زاده، مهدی شناسایی ویژگی‌ها و ابعاد مدارس اسلامی در ایران به همراه ارائة الگوی مطلوب مدرسه اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 65-86]

خ

  • خادمی فرد، نورمحمد شناسایی ویژگی‌ها و ابعاد مدارس اسلامی در ایران به همراه ارائة الگوی مطلوب مدرسه اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 65-86]

د

  • دبیری، سولماز نقش متغیرهای کارایی خانواده، حرمت خود، خودکارآمدی و شخصیت در پیش‌بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 9-32]
  • دهشیری، غلامرضا نقش متغیرهای کارایی خانواده، حرمت خود، خودکارآمدی و شخصیت در پیش‌بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 9-32]
  • دهقان مروستی، ساناز نقش سلامت‌ذهنی معلمان بر کیفیّت زندگی کاری و عملکرد سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 9-37]

ر

  • رسولی، رویا نقش سلامت‌ذهنی معلمان بر کیفیّت زندگی کاری و عملکرد سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 9-37]
  • رضایی، مظاهر تحلیل عوامل اکتشافی و هنجاریابی مقیاس درجه‌بندی کانرز_ فرم معلم در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر زنجان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 39-55]
  • روشن، محمدرحیم بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) با روحیه کارآفرینانه دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 151-179]

ز

  • زارع، زینت تحلیلی بر فرصت ها و چالش های تولید دانش مدیریت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • زاهدی، انسیه نگاه نوین به تربیت هنری و زیبایی شناختی بر اساس نگرش اسلامی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
  • زندی، خلیل تحلیل روابط بین امید، خودکارآمدی، انگیزش و تنشگرها با سازگاری تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 57-78]

س

  • سبحانی، شیرکو شناسایی چالش های کاراندیشی معلمان ریاضی دوره دبیرستان [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
  • سبحانی نژاد، مهدی تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره متوسطه از لحاظ میزان توجه به مباحث سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سوره مبارکه حجرات [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
  • ستاری، علی بررسی اندیشه فلسفی ابن طفیل در داستان حی بن یقظان و استنتاج های تربیتی حاصل از آن [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 27-54]
  • سیفی، الهام بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) با روحیه کارآفرینانه دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 151-179]

ش

  • شمشیری، بابک بررسی انسان‌شناسی عرفان اسلامی و دلالت‏های آن در تربیت شهروندی [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 135-154]
  • شهودی، مریم تحلیل روابط بین امید، خودکارآمدی، انگیزش و تنشگرها با سازگاری تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 57-78]

ص

  • صدیقی ارفعی، فریبرز پیش‌بینی سبک‌های مقابله‌ای‌ و ابراز وجود بر اساس سبک‌های دلبستگی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کاشان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 87-109]
  • صمدی، پروین تبیین نقاط قوت و ضعف کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) از منظر خاستگاه برنامه درسی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 69-104]
  • صمدی، پروین تحلیلی بر فرصت ها و چالش های تولید دانش مدیریت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]

ض

  • ضرغامی، سعید واکاوی انتقادی رابطه استاد- دانشجو در فرایند پایان‌نامه نویسی؛ از منظر دانشجو: (رشته فلسفه تعلیم و تربیت) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 125-148]

ع

  • عباس پور، عباس شناسایی ویژگی‌ها و ابعاد مدارس اسلامی در ایران به همراه ارائة الگوی مطلوب مدرسه اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 65-86]
  • عبدالهی، بیژن بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) با روحیه کارآفرینانه دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 151-179]
  • علمردانی صومعه، سجاد رابطه الکسی تایمی و منبع کنترل با تیپ شخصیتی D در دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 149-167]

غ

  • غائبی، امیر بررسی رابطه بین رفتار اطلاع‌یابی در وب و تفکّر انتقادی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا(س) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 49-68]
  • غلامی، خلیل عوامل و مؤلّفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه کردستان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 123-149]
  • غلامی، خلیل شناسایی چالش های کاراندیشی معلمان ریاضی دوره دبیرستان [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]

ف

  • فتحی، گونا تحلیل روابط بین امید، خودکارآمدی، انگیزش و تنشگرها با سازگاری تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 57-78]
  • فرح‌بخش، کیومرث الگوی مشاوره‌ای خودپنداره تاله‌محور مبتنی بر مبانی انسان‌شناسی اسلامی(دیدگاه جوادی آملی) [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 105-124]
  • فشالنج، لیلا فرایند بین المللی شدن دانشگاهها: موردی از آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 7-26]
  • فقیهی، علی‌نقی روابط مطلوب آدمی در آموزه‌های تربیتی معصومان(علیهم‌السّلام) [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 111-133]

ق

  • قادری، مصطفی شناسایی چالش های کاراندیشی معلمان ریاضی دوره دبیرستان [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
  • قربانی، فاطمه رابطه الکسی تایمی و منبع کنترل با تیپ شخصیتی D در دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 149-167]
  • قلاوندی، حسن عوامل مؤثر بر استفاه از رایانه‌ها در بین آموزگاران: آزمون نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از فناوری [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 9-27]

م

  • محققیان، زهرا دلالت های تربیتی داستان موسی و خضر [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 151-178]
  • محمدی فر، محمدعلی نقش متغیرهای کارایی خانواده، حرمت خود، خودکارآمدی و شخصیت در پیش‌بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 9-32]
  • میر، محمّد بررسی انسان‌شناسی عرفان اسلامی و دلالت‏های آن در تربیت شهروندی [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 135-154]
  • میرکمالی، سید محمد بررسی رابطة سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 45-64]
  • میرلو، محمد مهدی تحلیل عوامل اکتشافی و هنجاریابی مقیاس درجه‌بندی کانرز_ فرم معلم در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر زنجان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 39-55]
  • میکائیلی منیع، فرزانه تحلیل روابط بین امید، خودکارآمدی، انگیزش و تنشگرها با سازگاری تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 57-78]

ن

  • نجاریان، زکیه پیش‌بینی سبک‌های مقابله‌ای‌ و ابراز وجود بر اساس سبک‌های دلبستگی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کاشان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 87-109]
  • نجفی، حسن تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره متوسطه از لحاظ میزان توجه به مباحث سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سوره مبارکه حجرات [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
  • نجفی، محمود نقش متغیرهای کارایی خانواده، حرمت خود، خودکارآمدی و شخصیت در پیش‌بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 9-32]
  • نظری، محمد علی تحلیل عوامل اکتشافی و هنجاریابی مقیاس درجه‌بندی کانرز_ فرم معلم در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر زنجان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 39-55]
  • نوکانی، ژیلا بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) با روحیه کارآفرینانه دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 151-179]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه اثربخشی آموزش تریز و بارش فکری بر خلاّقیّت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 103-122]